Letnie upały to czas, gdy Polacy znacznie częściej sięgają po lodowe ochłodzenie. 21. lipca, z okazji Dnia Lodów, Biedronka dzieli się danymi sprzedażowymi, według których ta kategoria produktowa właśnie latem odnotowuje dziesięciokrotne wzrosty. Klienci Biedronki niezmiennie sięgają po klasyczne smaki – wanilię, śmietankę czy czekoladę, ale nie stronią od nowości, czego dowodem jest stale rosnąca popularność lodów Marletto. W tym sezonie największa sieć handlowa w kraju prezentuje szereg nowości tej marki i tradycyjnie już oferuje atrakcyjne promocje na różne marki lodów w ramach kampanii „Chodź na lody”.
Kategoria lodowa bije rekordy
Kategoria lodów wykazuje wyjątkową dynamikę wzrostu – 13% przyrost sprzedaży to wynik, który potwierdza, że Polacy coraz częściej traktują lody nie tylko jako sezonową przyjemność, ale codzienną przekąskę. Widzimy, że nasi klienci cenią sobie dostępność i wygodę, dlatego umieściliśmy lodówki przy kasach, a kampania „Chodź na lody” z cotygodniowymi promocjami różnych marek stanowi ciekawe urozmaicenie aktualnej oferty. Chcemy konsekwentnie wspierać te działania nowymi produktami i formatami sprzedaży.
Sylwia Bucka, dyrektor kategorii w sieci Biedronka