strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

„Znicz dla Jana Pawła II” – wspólna akcja charytatywna Caritas Polska i JMD SA

13.04.2006

Mamy przyjemność poinformować, że Caritas Polska oraz Jeronimo Martins Dystrybucja SA, wspólnie prowadzą akcję sprzedaży specjalnego znicza przygotowanego na I-szą rocznicę śmierci Papieża Jana Pawła II. Znicz papieski, przygotowany specjalnie przez Caritas Polska, sprzedawany jest we wszystkich z ponad 800 sklepów sieci Biedronka.

Całkowity dochód ze sprzedaży znicza, przeprowadzanej w sklepach Biedronka, zostanie przekazany Caritas Polska, aby pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom i młodzieży.
„Cieszymy się z tego, że w ponad 800-set sklepach Biedronka, zostały rozprowadzone papieskie znicze. To okazja do radości nie tylko dlatego, że znicz zapłonął, upamiętniając niezwykły pontyfikat Jana Pawła II - ale i dlatego, że udaje się zebrać środki dla najuboższych dzieci i młodzieży. Dlatego jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim, którzy udzielili nam pomocy – a Biedronce szczególnie! Te znicze to był symbol naszej pamięci o Janie Pawle II, ale też symbol małego światełka nadziei, jakie każdy kupujący znicz, wniósł potrzebującym” – powiedział o wspólnej akcji „Znicz dla Jana Pawła II”, ksiądz dr Zbigniew Sobolewski, Członek Zarządu i Sekretarz Generalny Caritas Polska.
„Bardzo się cieszymy ze stałej współpracy z Caritas Polska przy akcjach charytatywnych. Także i z tego, że nasze sklepy mogą się do nich przyczynić” – mówi Anna Sierpińska, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji JMD SA. „Znicz dla Jana Pawła II to wydarzenie o szczególnym znaczeniu, bowiem mogliśmy pomóc tym, którzy dopiero w życie wkraczają. Traktujemy to jako ważny element społecznej odpowiedzialności naszej firmy. Pomagać tym, którzy sami sobie nie poradzą, to kwestia wrażliwości i odpowiedzialności. To pewnego rodzaju moralne i społeczne zobowiązanie. Egzystujemy pośród ludzi, a ludzie bardzo często potrzebują pomocy. Trzeba to dostrzegać.” – dodaje.
„Jak to dobrze, że w Biedronce” są ludzie, którzy dbając o rozwój swej firmy nie zapominają o tych, którym – z różnych względów – wiedzie się gorzej. Dzięki współpracy z osobami i firmami, które mają „wyobraźnię miłosierdzia” o jakiej uczył Jan Paweł II, i są wrażliwe na potrzeby najuboższych, Caritas w Polsce może przychodzić z pomocą materialną i budzić nadzieję” - powiedział Ks. dr Adam Dereń, dyrektor Caritas Polska.
Sprzedaż papieskich zniczy potrwa do 18 maja i jest to kolejna z realizowanych wspólnie z Caritas Polska, akcji dobroczynnych. Dotychczas, Caritas Polska oraz JMD SA, zorganizowało wspólnie Wigilię połączoną z wręczaniem prezentów, dla ponad 1000 dzieci z Diecezji Warszawsko-Praskiej Caritas, oraz wręczenie ponad 900-set paczek dla pacjentów Szpitala Dziecięcego przy ul.Niekłańskiej w Warszawie i Centrum Zdrowia Dziecka. Na bieżąco przekazywane są także paczki z Biedronki w ramach stałych akcji charytatywnych Caritas Polska, dla innych potrzebujących. Współpracę tę, Jeronimo Martins Dystrybucja zamierza kontynuować.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause