Mamy przyjemność poinformować, że reklama telewizyjna pt. „Leniwe”, stworzona specjalnie dla sieci sklepów Biedronka, otrzymała najwyższą nagrodę podczas gali Konkursu Klubu Twórców Reklamy w warszawskim Centrum Expo XXI.
Naszą reklamę nagrodzono Złotą Statuetką – najważniejszą nagrodą tego prestiżowego konkursu oraz Srebrną Statuetką, za warsztat w ramach post-produkcji spotu „Leniwe”.
Reklama, stworzona wspólnie przez agencję Publicis i Dział Marketingu Jeronimo Martins Dystrybucja SA, została uznana za jedną z najlepszych na rynku.
„Bardzo cenimy sobie współpracę z Jeronimo Martins. To klient, który doskonale rozumie rynek i dlatego stawia na reklamy, które nie tylko zdobywają nagrody w konkursach kreatywności, ale przede wszystkim są skuteczne” – powiedział Marek Gargała, Dyrektor Zarządzający agencji Publicis.
Przyznanie Złotej Statuetki dla reklamy produktów z Biedronki to kolejne potwierdzenie bardzo pozytywnego odbioru z jakim spotyka się kampania reklamowa produktów sprzedawanych w naszych sklepach. Po bardzo pozytywnych reakcjach naszych klientów, obecne wyróżnienie, przyznawane przez grono Klubu Twórców Reklamy, jest potwierdzeniem skutecznego i przyjaznego dla naszych klientów przekazu reklamowego, który dostał także najwyższą ocenę w gronie profesjonalistów, którzy tworzą rynek polskiej reklamy.