Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła I-szą połowę 2006 wzrostem sprzedaży o 14% w stosunku do tego samego okresu w roku 2005 , przekraczając 2 mld euro. Zysk Grupy w tym okresie wzrósł o 5% do 37,2 mln euro. Należąca do Jerónimo Martins w Polsce sieć sklepów Biedronka, po raz kolejny odnotowała bardzo dobre wyniki sprzedaży, osiągając wzrost o 22,5% w złotych(28,4% w euro).
Grupa Jerónimo Martins zamknęła pierwszą połowę 2006 osiągając bardzo dobre wyniki sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego. Całkowita sprzedaż była wyższa o 14% niż w roku 2005.
Biedronka odnotowała wysoki wzrost sprzedaży, który wyniósł 22,5% w stosunku do roku ubiegłego a sprzedaż całkowita przekroczyła 3mld PLN.
W ciągu ostatnich 12-tu miesięcy Biedronka otworzyła 90 nowych sklepów.
„Wszyscy w Biedronce możemy być dumni z oceny naszej pracy przez klientów. Takie wyniki sprzedaży ,które są konsekwencją docenienia przez klientów naszych codziennych wysiłków, nie byłyby możliwe bez oddania i dobrej pracy wszystkich z ponad 13 000 pracowników w sklepach, centrach dystrybucyjnych i biurach” - powiedział Pedro Pereira da Silva ,Dyrektor Generalny Biedronki .