strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

„Codziennie polskie produkty” – Biedronka promuje polskie regiony

08.02.2008

„Codziennie polskie produkty” to hasło nowej kampanii informacyjnej, prowadzonej przez ogólnopolską sieć sklepów Biedronka. Na billboardach i w reklamach prasowych, ukazujących się na terenie całego kraju, podkreślane jest polskie pochodzenie produktów dostępnych w sieci. Wydane z tej okazji foldery prezentują artykuły produkowane dla sieci Biedronka w poszczególnych regionach Polski.

O współpracy z siecią, często wieloletniej, opowiadają partnerzy handlowi Biedronki. Już na początku swojej działalności w Polsce Biedronka zaufała polskim produktom i opiera się na potencjale rodzimych wytwórców. Zarówno Biedronka jak i partnerzy handlowi sieci bardzo cenią sobie tę współpracę. Sieć przy wyborze partnerów handlowych kieruje się wysokimi wymaganiami. Produkty wytwarzane są z wielką starannością, a ich wprowadzenie na rynek poprzedzane jest uważnym badaniem potrzeb klientów.
Akcja „Codziennie polskie produkty” jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii „Polskie i Zdrowe.” Dzisiaj Biedronka może poszczycić się imponującym wynikiem – ponad 95% towarów na półkach Biedronki pochodzi właśnie od rodzimych producentów. Wszystkie polskie produkty dostępne w sieci w czasie trwania akcji będą oznaczone znakiem „Kupuj polskie produkty.”
„Współpracujemy na stałe z ponad 400 partnerami handlowymi z całej Polski. Produkty w naszej sieci pochodzą między innymi z Pomorza, Warmii i Mazur, Mazowsza jak i z polskich Tatr. Ponad 95% produktów spożywczych sprzedawanych w Biedronce dostarczają polscy producenci. To bardzo istotny element naszej strategii wspierania rozwoju polskiej żywności. Cieszymy się, że także dzięki nam nasi partnerzy zainwestowali w nowe technologie i urządzenia, że także dzięki nam powstały setki nowych miejsc pracy w różnych zakątkach kraju. To nasz wkład w promocję tego, co najlepsze – tego, co polskie.” – mówi Pedro Pereira da Silva, Dyrektor Generalny Biedronki.
Biedronka stale modyfikuje ofertę produktową dla klientów sieci w oparciu o najnowsze badania rynku oraz analizę tego, co klienci sieci cenią najbardziej. Każdy artykuł trafiający do sprzedaży przechodzi rygorystyczne testy jakościowe. Dział Kontroli Jakości Biedronki nieustannie monitoruje ich jakość i walory smakowe, przeprowadzając około 200 testów miesięcznie. Powodzenie, jakim cieszą się polskie towary w Biedronce, świadczy o tym, że konsumenci doceniają ten wysiłek.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause