„Codziennie polskie produkty” to hasło nowej kampanii informacyjnej, prowadzonej przez ogólnopolską sieć sklepów Biedronka. Na billboardach i w reklamach prasowych, ukazujących się na terenie całego kraju, podkreślane jest polskie pochodzenie produktów dostępnych w sieci. Wydane z tej okazji foldery prezentują artykuły produkowane dla sieci Biedronka w poszczególnych regionach Polski.
O współpracy z siecią, często wieloletniej, opowiadają partnerzy handlowi Biedronki. Już na początku swojej działalności w Polsce Biedronka zaufała polskim produktom i opiera się na potencjale rodzimych wytwórców. Zarówno Biedronka jak i partnerzy handlowi sieci bardzo cenią sobie tę współpracę. Sieć przy wyborze partnerów handlowych kieruje się wysokimi wymaganiami. Produkty wytwarzane są z wielką starannością, a ich wprowadzenie na rynek poprzedzane jest uważnym badaniem potrzeb klientów.
Akcja „Codziennie polskie produkty” jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii „Polskie i Zdrowe.” Dzisiaj Biedronka może poszczycić się imponującym wynikiem – ponad 95% towarów na półkach Biedronki pochodzi właśnie od rodzimych producentów. Wszystkie polskie produkty dostępne w sieci w czasie trwania akcji będą oznaczone znakiem „Kupuj polskie produkty.”
„Współpracujemy na stałe z ponad 400 partnerami handlowymi z całej Polski. Produkty w naszej sieci pochodzą między innymi z Pomorza, Warmii i Mazur, Mazowsza jak i z polskich Tatr. Ponad 95% produktów spożywczych sprzedawanych w Biedronce dostarczają polscy producenci. To bardzo istotny element naszej strategii wspierania rozwoju polskiej żywności. Cieszymy się, że także dzięki nam nasi partnerzy zainwestowali w nowe technologie i urządzenia, że także dzięki nam powstały setki nowych miejsc pracy w różnych zakątkach kraju. To nasz wkład w promocję tego, co najlepsze – tego, co polskie.” – mówi Pedro Pereira da Silva, Dyrektor Generalny Biedronki.
Biedronka stale modyfikuje ofertę produktową dla klientów sieci w oparciu o najnowsze badania rynku oraz analizę tego, co klienci sieci cenią najbardziej. Każdy artykuł trafiający do sprzedaży przechodzi rygorystyczne testy jakościowe. Dział Kontroli Jakości Biedronki nieustannie monitoruje ich jakość i walory smakowe, przeprowadzając około 200 testów miesięcznie. Powodzenie, jakim cieszą się polskie towary w Biedronce, świadczy o tym, że konsumenci doceniają ten wysiłek.