Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel BIEDRONKI, największej w Polsce sieci sklepów detalicznych, otrzymał nagrodę Korona Handlu.

12.10.2009

Nagroda Korona Handlu jest prestiżową nagrodą przyznawaną od 1997 roku przez czasopismo branży FMCG „Handel”. W skład jury konkursu wchodzą przedstawiciele Instytutu Badania Rynku oraz największych producentów z branży FMCG.

„W roku, w którym mamy do czynienia ze spowolnieniem gospodarczym, na polskim rynku cały czas są firmy, które świetnie sobie radzą w tym trudnym okresie” – mówiła podczas uroczystej gali w hotelu InterContinental redaktor naczelna „Handlu”, Barbara Mikusińska-Ozdobińska. – „Jedną z nich jest właśnie Jeronimo Martins Dystrybucja”.
W uzasadnieniu koronacji JMD, redaktor Mikusińska podkreśliła efektywną koncepcję sieci, która jest najlepiej funkcjonującą siecią sklepów w swoim formacie w Polsce, ciekawe rozwiązania produktowe i konsekwencje w realizowaniu swoje wizji; skuteczną politykę niskich cen, ekspansję, dobre zrozumienie potrzeb klientów oraz wygodne lokalizacje. „To wszystko sprawia, że Biedronka jest najbardziej popularną i największą siecią sklepów w Polsce” – podsumowała Mikusińska.
Nagrodę Korona Handlu odebrał Carlos Saraiva, Dyrektor ds. operacyjnych JMD i członek Zarządu.
„To ukoronowanie naszej pracy, wysiłku ponad 25 tys. pracowników i naszych wieloletnich partnerów handlowych, którzy od ponad 14 lat budują prestiż naszej firmy” – powiedział Saraiva – „Korona jest atrybutem władzy, dlatego mamy świadomość, że musimy świecić przykładem. Sprostamy temu zadaniu” – dodał Saraiva.
Tegoroczną edycję konkursu połączono z obchodami 16. rocznicy działalności dwutygodnika „Handel”.
Korona Handlu przyznawana jest tym, którzy w myśl preambuły regulaminu, „poprzez realizację ciekawych i nowych rozwiązań wpływają na kształt handlu, zarówno w skali lokalnej, jak i ogólnopolskiej”. Kandydatury na laureatów konkursu typowane są w trzech kategoriach: HANDEL, PRZEMYSŁ oraz w trzeciej kategorii INNE - o szerszej formule, obejmującej osoby i organizacje, które nie mieszczą się w wymienionych dwóch kategoriach, zgłaszają członkowie jury.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Jak niedziela lub poniedziałek to... Biedronka Home
03.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na owocne wakacje
29.05.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause