strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Wszyscy jesteśmy drużyną narodową

25.03.2011

Przygotowanie polskiej reprezentacji do przyszłorocznych mistrzostw Europy nabierają tempa. Drużyna narodowa przystępuje do wiosennych meczów z Litwą i Grecją. Biedronka, jako oficjalny sponsor reprezentacji, rozpoczyna przy okazji tych spotkań nową odsłonę kampanii marketingowej związanej z piłką nożną. Przewodnie hasło kampanii brzmi: „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”, a w pierwszych spotach pojawi się trener Franciszek Smuda.

Piłka nożna jest ciągle sportem numer 1 w Polsce. Wyniki badań i wskaźniki oglądalności pokazują wyraźnie, że polscy kibice pasjonują się meczami reprezentacji, nawet po okresach słabszej gry. Ostatni mecz z Norwegią rozgrywany w lutym bieżącego roku oglądało 3 mln 476 tys widzów. Podejmując decyzję o wsparciu polskiego sportu, zarząd sieci Biedronka nie mógł nie wziąć pod uwagę, jak ważne miejsce w sercach kibiców zajmuje futbol. Biorąc pod uwagę, że ponad 80% Polaków deklaruje zakupy w Biedronce, wsparcie piłki nożnej i narodowej reprezentacji stało się naturalnym wyborem.
Wszyscy gramy do jednej siatki!
Każdy mecz budzi w nas wszystkich emocje, szczególnie, jeśli po jednej stronie boiska staje nasza kadra. Dlatego przy okazji bieżących spektakli piłkarskich – meczów z Litwą i Grecją, będzie miała miejsce premiera nowej kampanii Biedronki. Nowa kampania reklamowa największej sieci sklepów spożywczych w Polsce została przygotowana z myślą o tych wszystkich, którzy wspierają drużynę narodową. Bez wyjątku. Dlatego głównymi bohaterami spotów będą zwykli ludzie – kibice i zarazem prawdziwi bohaterowie każdego meczu. W pierwszych spotach pojawi się także trener Smuda, który od momentu podjęcia pracy w kadrze stał się symbolem nadziei polskich kibiców w przyszłorocznych mistrzostwach. Kolejne odsłony kampanii będą ukazywały sytuacje z życia zwykłych ludzi, w których pojawiają się nieoczekiwane elementy „piłkarskie”.
Decyzja o wsparciu polskiej reprezentacji to naturalny krok w realizacji rynkowej strategii Biedronki. Ponad 95 proc. produktów sieci pochodzi od polskich producentów, a liczba rodzimych dostawców przekroczyła już pół tysiąca. Taki model współpracy to ogromne wsparcie dla polskiej gospodarki, ale też duża odpowiedzialność. Klientami sieci są codziennie ponad 2,5 mln Polaków, a przeszło 30 tysięcy osób znajduje zatrudnienie w 1650 sklepach i dziewięciu Centrach Dystrybucyjnych. Te liczby zobowiązują. Dlatego kampania przez hasło „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” odwołuje się do poczucia wspólnoty i pozostawania z wspieranymi sportowcami na dobre i na złe.
Celem kampanii Biedronki jest zmobilizowanie wszystkich polskich kibiców, aby przed każdym meczem kadry duch zwycięstwa na stałe gościł w sercach naszych zawodników. Jesteśmy jedną drużyną i wspólnie musimy się wspierać. Nikomu z nas nie wolno też zapomnieć, że wszyscy gramy… do jednej siatki.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause