strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka oficjalnym sponsorem Europejskiego Kongresu Byłych Piłkarzy

11.05.2011

Biedronka jest oficjalnym sponsorem Europejskiego Kongresu Byłych Piłkarzy, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Byłych Piłkarzy 11 maja 2011 roku na Zamku Królewskim w Warszawie. Byłe gwiazdy futbolu będą dyskutować o bezpieczeństwie na stadionach, zasadach fair play i przygotowaniach do EURO 2012. Kongresowi będą towarzyszyć 2 mecze: Znani i Lubiani ws. Orły Górskiego oraz Reprezentacja Narodowa vs. Reprezentacja Europy.

Kongres otworzy Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy Pani Hanna Gronkiewicz-Waltz. Podczas niego zostaną omówione m.in. następujące tematy:
  • Andrzej Bogucki z PL.2012 opowie o statusie polskich przygotowań do EURO 2012,
  • Craig Bankhead i Paul Elliott poruszą problem rasizmu na stadionach,
  • Malcolm Pickles zajmie się kwestią bezpieczeństwa podczas rozgrywanych meczów,
  • Piara Power z FARE i Tony Higgins z FIFPro opowiedzą o wyzwaniach i zadaniach, stojących przed reprezentowanymi przez nich organizacjami.
– Biedronka, jako jedna z najpopularniejszych i najbardziej docenianych polskich marek, opierająca swoją ofertę na polskich produktach, jest oficjalnym sponsorem polskiej piłkarskiej reprezentacji narodowej. Naturalną konsekwencją tej decyzji jest również wsparcie tego typu inicjatywy jak Europejski Kongres Byłych Piłkarzy. Będą tam poruszane ważne i aktualne tematy, m. in. kwestia bezpieczeństwa podczas meczy, która interesuje nas wszystkich. Wierzymy w przyszłe sukcesy polskiego futbolu i chcemy przyczynić się do tego, by cieszyły się nimi miliony fanów, wśród których są zarówno nasi klienci, jak i pracownicy Biedronki – mówi Alfred Kubczak, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych JMD.
Europejskiemu Kongresowi Byłych Piłkarzy będą towarzyszyć ciekawe imprezy. 10 maja na Stadionie Agrykoli i 11 maja na Stadionie Miejskim (Legia) 16 piłkarskich drużyn dziecięcych, które zakwalifikowały się do finałów podczas eliminacji rozgrywanych w różnych regionach Polski, będzie walczyć o Puchar Turnieju Marzeń. Z kolei po południu 11 maja na Stadionie Miejskim (Legia) zostaną rozegrane 2 mecze: o 17.30 mecz Znani i Lubiani vs. Orły Górskiego, a ok. 18.45 mecz polskiej reprezentacji narodowej z reprezentacją Europy.
Biedronka uzyskała status Oficjalnego Sponsora Narodowej Reprezentacji na okres od lipca 2010 aż do lipca 2014. Tym samym Biedronka będzie jednym z kluczowych partnerów polskiej reprezentacji w trakcie EURO 2012, wielkiego wydarzenia piłkarskiego realizowanego w Polsce i na Ukrainie. W drugiej części okresu współpracy objętego umową, Reprezentacja Narodowa będzie brała udział w eliminacjach do Mundialu 2014 rozgrywanego w Brazylii. Dobra gra w tych eliminacjach otworzy przed reprezentacją i jej sponsorami szansę na bezpośredni udział w piłkarskim święcie, jakim bez wątpienia będą Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej rozgrywane w Brazylii.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause