Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Nagroda za profilaktykę zdrowia w Biedronce

03.11.2011

Program „Razem zadbajmy o zdrowie”, realizowany przez Jeronimo Martins Dystrybucja, został zwycięzcą plebiscytu Know Health organizowanego w ramach I Międzynarodowego Forum Promocji i Profilaktyki Zdrowotnej. Nagroda w kategorii ”Najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowia” jest dowodem uznania dla programu, do którego, od 2005 roku, zaproszono już 110 000 kobiet i 22 000 mężczyzn."

Twórcy Forum i Plebiscytu – Stowarzyszenie Forum Medicum – podkreślają, że nagroda dla Biedronki została przyznana przede wszystkim za innowacyjny i realizowany z konsekwencją od wielu lat program skierowany dla pracowników, którego integralną częścią są działania edukacyjne. Wyróżnienie przyznała 16-osobowa kapituła, w skład której weszli m.in.: wiceminister zdrowia Jakub Szulc, marszałek województwa dolnośląskiego Rafał Jurkowlaniec, przewodniczący Senackiej Komisji Zdrowia Władysław Sidorowicz oraz prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu Mirella Panek-Owsiańska.
„Razem zadbajmy o zdrowie” to zainicjowany w 2005r. przez Jeronimo Martins Dystrybucja, i regularnie realizowany, autorski program badań profilaktycznych dla kobiet (mammografia, USG piersi, cytologia) oraz mężczyzn (badania analityczne, USG, EKG, prostata). Badania dla kobiet trwają od marca do maja, zaś dla mężczyzn od czerwca do sierpnia. Do udziału w nim, na podstawie specjalnego kuponu, uprawnieni są wszyscy pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę w Biedronce. Badania przeprowadzane są bezpłatnie w godzinach pracy. Projekt wspierają intensywne działania komunikacji wewnętrznej, prowadzone za pomocą gazety i poczty, plakatów, punktów i tablic informacyjnych. Kontynuacją działań wśród pracowników są działania edukacyjne docierające do ponad 3 mln klientów dziennie. Partnerem merytorycznym programu jest Polski Komitet Zwalczania Raka.
Nagroda przyznana Biedronce podczas plebiscytu Know Health, to kolejne prestiżowe wyróżnienie dla sieci, związane z aktywnością w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. W tym roku program „Razem zadbajmy o zdrowie” został wyróżniony przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu w Raporcie Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki 2010 r.” oraz Nagrodą Zaufania Złoty Otis 2011.
Międzynarodowe Forum Promocji i Profilaktyki Zdrowotnej Know Health to pierwsza w Polsce platforma wymiany doświadczeń środowisk samorządowych, biznesowych i medycznych z najlepszych projektów i programów polskich i zagranicznych w dziedzinie upowszechniania i ochrony zdrowia. Wśród gości pierwszej edycji Forum znaleźli się eksperci i autorytety w zakresie promocji i profilaktyki zdrowotnej z Polski, Wielkiej Brytanii, Kanady, Stanów Zjednoczonych i Norwegii.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause