strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Polacy robią zakupy świąteczne w Biedronce

22.12.2011

Sklepy Biedronka są najczęściej wybierane przez Polaków na świąteczne zakupy spożywcze – wynika z najnowszego badania Programu Jakości Obsługi. To Biedronkę wskazała zdecydowana większość spośród 6800 ankietowanych – zarówno z mniejszych miejscowości, jak i ze średnich oraz największych miast.

Przedświąteczne zakupy w Biedronce zamierza zrobić aż 73 proc. badanych z miejscowości posiadających do 50 tys. mieszkańców, 66 proc. respondentów ze średnich miast (50 – 500 tys. mieszkańców) oraz ponad połowa – 53 proc. – z ankietowanych z największych miast (ponad 500 tys. mieszkańców).
W badaniu 6800 konsumentów z całej Polski wskazało, kiedy i w jakich sieciach sklepów zrobi świąteczne zakupy. Aż 3/4 ankietowanych nie zostawia ich na ostatnią chwilę, lecz planuje dużo wcześniej i wyrusza do sklepów z wyprzedzeniem. Dotyczy to przede wszystkim osób powyżej 50. roku życia oraz kobiet.
- Wyniki tego badania potwierdzają, że Polacy doceniają konsekwentną strategię firmy, dla której najważniejsza jest jakość w każdym wymiarze. Dotyczy ona zarówno walorów produktów, jak i dbałości o poziom obsługi. Biedronka zdobywa tylu klientów także dzięki unikatowemu na rynku powiązaniu wysokiej jakości z niską ceną. Codziennie w naszych sklepach robi zakupy już 3 mln klientów – powiedział Eduardo Brito, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu JMD.
Badanie zostało przeprowadzone w ramach Programu Jakość Obsługi w okresie od 28 listopada do 4 grudnia 2011 r. Ankietę internetową wypełniło 6800 konsumentów z całej Polski, którzy należą do społeczności Programu Jakość Obsługi. Specyfika badania polega na tym, że nie jest ono przeprowadzane przez ekspertów rynku, ani też instytucje badające ogólne opinie. Decydujący głos mają sami konsumenci, którzy korzystając z aplikacji umieszczonej na interaktywnej platformie programu wyrażają swoje opinie.
Konsumenci zapytani zostali o to, które sieci sklepów wybiorą na świąteczne zakupy spożywcze, gdzie kupią sprzęt RTV/AGD, komputery oraz kosmetyki i perfumy. Każdy respondent mógł wskazać dowolną liczbę sklepów, w której zamierza zrobić takie zakupy.
Program Jakość Obsługi regularnie bada ogólnopolską jakość obsługi firm i instytucji oraz poziom satysfakcji klientów. Na podstawie ocen i opinii konsumentów, umieszczanych na portalu jakoscobslugi.pl co roku wyłaniani są laureaci Godła Jakości Obsługi. Biedronka w br. roku została w ten sposób wyróżniona już po raz trzeci, otrzymując zaszczytny tytuł Lidera Jakości Obsługi.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause