Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka ponownie liderem Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych

15.02.2012

Sieć sklepów Biedronka po raz drugi została liderem cyklicznego Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych, przygotowanego przez firmę badawczą Kondej Marketing. Wyprzedziła tym samym 54 inne sieci sklepów różnych formatów.

Ranking został sporządzony według autorskiej metodologii Kondej Marketing na podstawie wyników badania Detal Spożywczy w Polsce. Poszczególne sieci detaliczne są w nim oceniane według 15 kryteriów marketingowych, z których każde zostało podzielone jeszcze na 5 podkategorii. Oznacza to, że każda sieć detaliczna uzyskuje oceny w 75 kategoriach, które dają ostateczną łączną ocenę punktową zawartą w skali od jednego do 100. Biedronka otrzymała w rankingu 80,15 pkt, o 0,14 więcej niż w poprzedniej edycji.
„Powodem mocniejszej pozycji sieci sklepów Biedronka są przede wszystkim aktywne działania promocyjne, utrzymanie wysokiej dynamiki rozwoju sieci oraz plany rozwojowe i inwestycyjne na 2012 rok” – powiedział Andrzej Kondej, właściciel firmy Kondej Marketing. Jak dodał, na ten wynik nie miała wpływu zapowiedź rebrandingu sieci, która zostanie uwzględniona dopiero w następnej edycji rankingu.
W 2011 roku sieć Biedronka otworzyła kolejne 239 placówek i liczy obecnie już około 1900 sklepów. Do 2015 roku, Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci, planuje zwiększyć tę liczbę do 3000. W br. na rozwój sieci JMD zamierza przeznaczyć ok. 2 mld zł.
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych prowadzony jest od maja 2010 roku. Klasyfikacja ta posiada charakter ciągły, a ranking obecnie jest aktualizowany co kwartał – najnowsza edycja jest już 10. z kolei. Zmiany ocen dokonywane są na podstawie aktualnych informacji dotyczących poszczególnych firm, najnowszych danych liczbowych i bieżących analiz Kondej Marketing.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause