strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka wspiera działania Ad GentesWyniki konkursu "Mój Szkolny Kolega z Misji"

28.05.2013

Znani są już zwycięzcy konkursu "Mój Szkolny Kolega z Misji" organizowanego po raz dwunasty przez Dzieło Pomocy "Ad Gentes". Celem Konkursu jest kształtowanie wrażliwości polskich dzieci i młodzieży na los ich rówieśników w krajach misyjnych. Partnerem konkursu jest sieć sklepów Biedronka.

Tegoroczne hasło XII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Misyjnego „Mój Szkolny Kolega z Misji" brzmi: „Powołani, aby ukazywać blask Słowa prawdy". Dzieci, podzielone na trzy grupy wiekowe, mogły zgłaszać prace na podany temat w następujących kategoriach: literacka, plastyczna, charytatywna, scenariusz lekcji i muzyczna. W Konkursie wzięło udział ponad 300 szkół. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wyłoniono 42 finalistów. Lista zwycięzców znajduje się na stronie internetowej www.adgentes.misje.pl. Finał Konkursu odbędzie się 1 czerwca w Sokołowie Podlaskim.
Konkurs jest gestem solidarności i jedności z potrzebującymi, uczy współczucia i szacunku dla drugiego człowieka i innej kultury oraz zwiększa zainteresowanie pracą misjonarzy i misjonarek. Inicjatywa z roku na rok zyskuje sobie coraz większą popularność, ponieważ jej cele łączą w sobie uniwersalne wartości humanistyczne i etyczne. W dotychczasowych edycjach wzięło udział kilka tysięcy szkół podstawowych i gimnazjów. Konkurs pozwolił dzieciom z Polski zarówno nawiązać kontakt, jak i rozwinąć stałą współpracę z rówieśnikami w krajach, gdzie pracują polscy misjonarze.
Biedronka zaangażowała się po raz kolejny w konkurs "Mój Szkolny Kolega z Misji", ponieważ jego założeniem jest pobudzenie do działań całych społeczności szkolnych i środowisk lokalnych oraz zainspirowanie wielu ciekawych inicjatyw. Placówki sieci są zlokalizowane w ponad 800 miejscowościach w całym kraju. Firma chętnie wspiera akcje, których celem jest nie tylko pomoc potrzebującym, ale przede wszystkim te, które wpływają na integrację i aktywację lokalnych społeczności.
Sieć sklepów Biedronka od początku swojej działalności w Polsce troszczy się także o rozwój najmłodszych. Jest zaangażowana m.in. w realizację rodzinnych festynów z okazji Dnia Dziecka, organizowanych przez Caritas. Wspierała także prace badawcze prowadzone na rzecz budowy sztucznej komory serca dla dzieci. Sieć prowadzi też własne akcje charytatywne, w tym m.in. kampanię promującą darowizny na rzecz najmłodszych w ramach przekazania 1 proc. podatku, czy zbiórki żywności – wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności. Trzykrotnie wsparła również Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w piłce nożnej w ramach projektu „Nadzieja na Euro”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause