strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Marzena Rogalska w nowej odsłonie kampanii sieci Biedronka

10.10.2013

Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem: “Ceny do wzięcia”. Główną bohaterką najnowszego spotu emitowanego w telewizji jest znana dziennikarka i prezenterka Marzena Rogalska.

- Decydując się na współpracę z Panią Marzeną Rogalską doceniliśmy jej wiarygodność oraz sympatię, jaką darzą ją Polacy. Nie bez znaczenia było również dotychczasowe zaangażowanie Pani Marzeny w promocję Polski oraz polskich produktów, które jest spójne z filozofią marki Biedronka – podkreśla Jakub Cichecki, dyrektor działu marketingu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka.
Nowa odsłona kampanii reklamowej „Ceny do wzięcia” skupia się na kluczowych cechach oferty sklepów Biedronka – codziennie niskich cenach w połączeniu z dodatkową, specjalną ofertą cenową dla produktów z wybranych kategorii asortymentowych.
- Zdecydowałam się na współpracę z Biedronką z uwagi na to, że przekaz tej wspólnej kampanii jest dla mnie bliski i prawdziwy. Sama, jak i wielu moich znajomych, robię zakupy w Biedronce i uważam, że można kupić dobre jakościowo rzeczy nie płacąc wielkich pieniędzy – komentuje Marzena Rogalska.
Mając na względzie zasady etyki dziennikarskiej, Marzena Rogalska w porozumieniu z władzami telewizji publicznej zdecydowała się na chwilowe, na czas trwania kampanii, wycofanie się z prowadzenia porannego programu informacyjnego w telewizji.
Kampania rozpoczęła się 7 października br. i będzie realizowana przez najbliższe tygodnie. Jest obecna w wiodących stacjach telewizyjnych oraz w Internecie – na stronie www.biedronka.pl i platformie VoD. Za kreację kampanii „Ceny do wzięcia” odpowiedzialna jest agencja Duda Polska.
Aktualną ofertę produktów dostępnych w ramach kampanii „Ceny do wzięcia” można znaleźć na stronie http://cenydowziecia.biedronka.pl/
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Wakacyjna praca w Biedronce nawet bez cv
10.05.2022
Informacje korporacyjne
Dada ma kolejny sposób na wsparcie rodziców
09.05.2022
Informacje korporacyjne
Biedronka - Solidny Pracodawca 2022
05.05.2022
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause