Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Marzena Rogalska w nowej odsłonie kampanii sieci Biedronka

10.10.2013

Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem: “Ceny do wzięcia”. Główną bohaterką najnowszego spotu emitowanego w telewizji jest znana dziennikarka i prezenterka Marzena Rogalska.

- Decydując się na współpracę z Panią Marzeną Rogalską doceniliśmy jej wiarygodność oraz sympatię, jaką darzą ją Polacy. Nie bez znaczenia było również dotychczasowe zaangażowanie Pani Marzeny w promocję Polski oraz polskich produktów, które jest spójne z filozofią marki Biedronka – podkreśla Jakub Cichecki, dyrektor działu marketingu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka.
Nowa odsłona kampanii reklamowej „Ceny do wzięcia” skupia się na kluczowych cechach oferty sklepów Biedronka – codziennie niskich cenach w połączeniu z dodatkową, specjalną ofertą cenową dla produktów z wybranych kategorii asortymentowych.
- Zdecydowałam się na współpracę z Biedronką z uwagi na to, że przekaz tej wspólnej kampanii jest dla mnie bliski i prawdziwy. Sama, jak i wielu moich znajomych, robię zakupy w Biedronce i uważam, że można kupić dobre jakościowo rzeczy nie płacąc wielkich pieniędzy – komentuje Marzena Rogalska.
Mając na względzie zasady etyki dziennikarskiej, Marzena Rogalska w porozumieniu z władzami telewizji publicznej zdecydowała się na chwilowe, na czas trwania kampanii, wycofanie się z prowadzenia porannego programu informacyjnego w telewizji.
Kampania rozpoczęła się 7 października br. i będzie realizowana przez najbliższe tygodnie. Jest obecna w wiodących stacjach telewizyjnych oraz w Internecie – na stronie www.biedronka.pl i platformie VoD. Za kreację kampanii „Ceny do wzięcia” odpowiedzialna jest agencja Duda Polska.
Aktualną ofertę produktów dostępnych w ramach kampanii „Ceny do wzięcia” można znaleźć na stronie http://cenydowziecia.biedronka.pl/
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause