strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Marzena Rogalska w nowej odsłonie kampanii sieci Biedronka

10.10.2013

Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem: “Ceny do wzięcia”. Główną bohaterką najnowszego spotu emitowanego w telewizji jest znana dziennikarka i prezenterka Marzena Rogalska.

- Decydując się na współpracę z Panią Marzeną Rogalską doceniliśmy jej wiarygodność oraz sympatię, jaką darzą ją Polacy. Nie bez znaczenia było również dotychczasowe zaangażowanie Pani Marzeny w promocję Polski oraz polskich produktów, które jest spójne z filozofią marki Biedronka – podkreśla Jakub Cichecki, dyrektor działu marketingu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka.
Nowa odsłona kampanii reklamowej „Ceny do wzięcia” skupia się na kluczowych cechach oferty sklepów Biedronka – codziennie niskich cenach w połączeniu z dodatkową, specjalną ofertą cenową dla produktów z wybranych kategorii asortymentowych.
- Zdecydowałam się na współpracę z Biedronką z uwagi na to, że przekaz tej wspólnej kampanii jest dla mnie bliski i prawdziwy. Sama, jak i wielu moich znajomych, robię zakupy w Biedronce i uważam, że można kupić dobre jakościowo rzeczy nie płacąc wielkich pieniędzy – komentuje Marzena Rogalska.
Mając na względzie zasady etyki dziennikarskiej, Marzena Rogalska w porozumieniu z władzami telewizji publicznej zdecydowała się na chwilowe, na czas trwania kampanii, wycofanie się z prowadzenia porannego programu informacyjnego w telewizji.
Kampania rozpoczęła się 7 października br. i będzie realizowana przez najbliższe tygodnie. Jest obecna w wiodących stacjach telewizyjnych oraz w Internecie – na stronie www.biedronka.pl i platformie VoD. Za kreację kampanii „Ceny do wzięcia” odpowiedzialna jest agencja Duda Polska.
Aktualną ofertę produktów dostępnych w ramach kampanii „Ceny do wzięcia” można znaleźć na stronie http://cenydowziecia.biedronka.pl/
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników
20.12.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause