Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem: “Ceny do wzięcia”. Główną bohaterką najnowszego spotu emitowanego w telewizji jest znana dziennikarka i prezenterka Marzena Rogalska.
- Decydując się na współpracę z Panią Marzeną Rogalską doceniliśmy jej wiarygodność oraz sympatię, jaką darzą ją Polacy. Nie bez znaczenia było również dotychczasowe zaangażowanie Pani Marzeny w promocję Polski oraz polskich produktów, które jest spójne z filozofią marki Biedronka – podkreśla Jakub Cichecki, dyrektor działu marketingu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka.
Nowa odsłona kampanii reklamowej „Ceny do wzięcia” skupia się na kluczowych cechach oferty sklepów Biedronka – codziennie niskich cenach w połączeniu z dodatkową, specjalną ofertą cenową dla produktów z wybranych kategorii asortymentowych.
- Zdecydowałam się na współpracę z Biedronką z uwagi na to, że przekaz tej wspólnej kampanii jest dla mnie bliski i prawdziwy. Sama, jak i wielu moich znajomych, robię zakupy w Biedronce i uważam, że można kupić dobre jakościowo rzeczy nie płacąc wielkich pieniędzy – komentuje Marzena Rogalska.
Mając na względzie zasady etyki dziennikarskiej, Marzena Rogalska w porozumieniu z władzami telewizji publicznej zdecydowała się na chwilowe, na czas trwania kampanii, wycofanie się z prowadzenia porannego programu informacyjnego w telewizji.
Kampania rozpoczęła się 7 października br. i będzie realizowana przez najbliższe tygodnie. Jest obecna w wiodących stacjach telewizyjnych oraz w Internecie – na stronie www.biedronka.pl i platformie VoD. Za kreację kampanii „Ceny do wzięcia” odpowiedzialna jest agencja Duda Polska.
Aktualną ofertę produktów dostępnych w ramach kampanii „Ceny do wzięcia” można znaleźć na stronie http://cenydowziecia.biedronka.pl/