Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Pieluszki Dada Premium w nowej odsłonie

19.11.2013

Premium Extra Soft, czyli bardziej miękka i komfortowa powłoczka, taśma frontalna oraz atrakcyjne opakowanie to nowa jakość pieluszek Dada Premium, które pozostają najchętniej kupowanymi pieluszkami w Polsce. 18 listopada ruszył konkurs „Szkrabie uśmiechy Dady”, a w sklepach pojawi się świąteczna edycja limitowana pieluszek z reniferem.

Jak wynika z badań GfK Polonia Baby Panel1, pieluszki Dada Premium dostępne wyłącznie w sklepach sieci Biedronka od 2011r. konsekwentnie utrzymują pozycję lidera rynkowego w drugim kwartale br. pod względem częstotliwości zakupów. Sukces pieluszek Dada o jakości potwierdzonej pozytywną opinią Instytutu Matki i Dziecka, jest efektem ustawicznego wzbogacania asortymentu o nowe produkty oraz dedykowanych akcji sprzedażowych. Pieluszki Dada Premium trafiają w formie próbek do mam w szpitalach położniczych, szkołach rodzenia i gabinetach ginekologicznych. Z myślą o mamach powstała również dedykowana strona internetowa www.dada.pl oraz cykl artykułów informacyjnych w najważniejszych czasopismach parentingowych.
Nową jakość pieluszek Dada Premium podkreśli kampania marketingowa, która rozpoczęła się 18 listopada. Najważniejszym jej elementem będzie konkurs „Szkrabie uśmiechy Dada”. Zadowolenie i uśmiech dziecka najlepiej świadczą o jakości pieluch. Dlatego w konkursie nagradzane będą zdjęcia dziecięcych uśmiechów z najciekawszym uzasadnieniem tego, co sprawia im radość. Nagrodami w konkursie trwającym do 2 grudnia br. będą personalizowane zestawy bombek i kalendarze ze zdjęciami dzieci. Szczegóły i regulamin konkursu dostępne są na stronie http://www.dada.pl/konkurs. Nowa kampania, oprócz sklepów Biedronka, obecna będzie w prasie, internecie oraz na Facebooku. Materiały promocyjne związane z kampanią i konkursem pojawią się także w szkołach rodzenia i placówkach medycznych.
Pieluszki Dada Premium występują w kilku rozmiarach uwzględniających specyficzne potrzeby dzieci w różnym wieku: New Born (2 – 5 kg), Mini (3 – 6 kg), Midi (4 – 9 kg), Maxi (7 – 18 kg) i Junior (15 – 25 kg). Najczęściej stosowane rozmiary pieluszek: mini, midi, maxi i junior będą dostępne w świątecznym opakowaniu zawierającym dwie paczki pieluszek w cenie 49,99 zł. W specjalnej edycji na każdej pieluszce umieszczony został czerwononosy renifer Rudolf.
Dodatkowo pod marką Dada Premium w ofercie stałej dostępne są również chusteczki nawilżane i pieluchomajtki Pantsy, zaś w ofercie czasowej majteczki do pływania Swimpants, płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne dla niemowląt oraz wkładki laktacyjne.
Więcej informacji na temat pieluszek Dada znajduje się na dedykowanej stronie: www.dada.pl.
1 liczba aktów zakupu TOP 5 marek w kategorii Pieluch w okresie Q2 2013
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Jak niedziela lub poniedziałek to... Biedronka Home
03.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na owocne wakacje
29.05.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause