strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka ponownie w pierwszej trójce Najcenniejszych Polskich Marek

17.12.2013

Biedronka drugi rok z rzędu zajęła trzecie miejsce w Rankingu Polskich Marek, przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” i firmę Acropolis. Wartość marki Biedronka została wyceniona na 2 996,7 mln zł.

Od pierwszej edycji Rankingu Polskich Marek, który miał miejsce w 2004 roku, wartość marki Biedronka wzrosła 12-krotnie – o 2 745 mln zł, a w porównaniu z wynikami z 2012 roku – o ponad 240 mln zł. Biedronka w tegorocznym zestawieniu znalazła się także na pierwszej pozycji wśród 10 supermarek rankingu, czyli firm, które w ciągu ostatnich dziesięciu lat zyskały najwięcej na wartości.
Wysokie wyniki w rankingu oceniającym siłę i wartość marki to efekt zaufania klientów oraz pracy włożonej w rozwój sieci Biedronka w ciągu 18 lat jej działalności. Siłę marki Biedronka potwierdzają także badania. Wynika z nich, że ponad 98% Polaków zna markę Biedronka*, a 76% Polaków regularnie kupuje w sklepach sieci**.
Uroczystość wręczenia tegorocznych nagród odbyła się 16 grudnia br. w Warszawie. Wyróżnienie dla marki Biedronka odebrał Jakub Cichecki, dyrektor działu marketingu Jeronimo Martins Polska S.A.
Sieć sklepów Biedronka jest jedyną siecią detaliczną, która w pięciu kolejnych edycjach zestawienia znalazła się w pierwszej dziesiątce najbardziej wartościowych marek w Polsce. Podobnie jak w 2012 roku, marka Biedronka zajęła też 4. miejsce w zestawieniu najsilniejszych marek. Utrzymanie wysokiej pozycji było efektem zwycięstwa w takich rankingach szczegółowych jak: preferencje, świadomość, priorytet w świadomości i lojalność.
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek przygotowywany jest od 2004 roku. Nagradzane są w nim zarówno najbardziej wartościowe marki, jak i najmocniejsze w wybranych 12 branżach. W 2013 roku łączna wartość firm uczestniczących w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek wyniosła niemal 60 mld zł. Podobnie jak w ubiegłym roku, w zestawieniu uwzględniono 330 przedsiębiorstw.
* GfK Polonia
** PRM
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause