Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Jeronimo Martins Polska Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

02.04.2014

1 kwietnia, podczas 5. Targów CSR, Jeronimo Martins Polska S.A. uroczyście dołączyło do grona Partnerów Strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Podczas Targów ogłoszono także Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki", w którym znalazły się przykłady działań CSR prowadzonych przez spółkę.

Jeronimo Martins Polska Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Program Partnerstwa to kompleksowy program współpracy Forum Odpowiedzialnego Biznesu z firmami, które poprzez swoje zaangażowanie
i długofalowe działania przyczyniają się do szerzenia idei odpowiedzialnego biznesu w Polsce.
 - Partnerzy Strategiczni FOB to liderzy odpowiedzialnego biznesu w Polsce, firmy które chcą się ciągle doskonalić, a także dzielić swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami z innymi – mówi Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu – Reprezentują różne branże, ale też różną strukturę własności, są to zarówno firmy z polskim kapitałem, jak i międzynarodowe korporacje, łączy je strategiczne podejście do odpowiedzialnego biznesu – dodaje Mirella Panek-Owsiańska.
 Podstawą przyjęcia firmy do Programu Partnerstwa są realizowane praktyki biznesowe oraz chęć i gotowość firmy do wprowadzania zasad odpowiedzialnego biznesu w swoje działania i rozwijania tego tematu w Polsce.
 - Skuteczna realizacja misji społecznej odpowiedzialności wymaga skoordynowania wszystkich obszarów działalności firmy. Spółka w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu realizuje długofalowe inwestycje w oparciu o pięć filarów. Są to: godny zaufania pracodawca, godna zaufania sieć handlowa, godna zaufania partner handlowy, godny zaufania członek środowiska naturalnego oraz godny zaufania członek społeczeństwa - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska - Wstąpienie do Programu Partnerstwa to dla nas wyróżnienie, ale także kolejne wyzwanie i szansa na rozwój naszych działań w zakresie CSR - dodaje Anetta Jaworska-Rutkowska.
 Jeronimo Martins Polska w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki"
 Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki" jest publikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu od 12 lat. W kompleksowy sposób pokazuje najbardziej istotne wydarzenia i aktywności CSR w minionym roku w Polsce oraz dobre praktyki firm. W aktualnej edycji znalazł się szereg artykułów eksperckich oraz 400 praktyk, a pośród nich inicjatywy sieci sklepów Biedronka: „Dział ze sztuką”, Ogólnopolski Festyn Rodzinny z okazji Dnia Dziecka “Bądźmy razem”, kampania "Czytajmy etykiety", „Codziennie bądźmy razem”, Kino z Biedronką, Mistrzostwa Polski i Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, zrównoważone zarządzanie odpadami. W poprzednich edycjach raportu również publikowane były praktyki Jeronimo Martins Polska, m.in. programy edukacyjne "Śniadanie daje moc" i „Razem zadbajmy o zdrowie”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause