Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka zaprasza w podróż sentymentalną z produktami Vintage

21.06.2015

W ramach obchodów 20-lecia działalności, sieć sklepów Biedronka zabierze klientów w sentymentalną podróż do lat 90-tych. Już 25 czerwca na sklepowych półkach pojawią się pierwsze artykuły z oferty 20 produktów Vintage, nawiązujące do asortymentu sprzed lat. Będą to chipsy i chrupki Chio, napój Pepsi Cola oraz piwo Okocim – wszystkie w opakowaniach z przeszłości.

Przygotowana wspólnie z partnerami handlowymi oferta produktów Vintage zawiera artykuły, które nie są już dostępne na rynku, a ich  opakowania nawiązują do dawnych lat.
Pierwsze trzy artykuły z oferty Vintage pojawią się we wszystkich sklepach 25 czerwca, a kolejne będą sukcesywnie wprowadzane w następnych tygodniach. W asortymencie pojawi się 20 produktów, zarówno ogólnospożywczych, jak i chemicznych – m.in. chipsy, piwo, napoje gazowane, słodycze, gumy do żucia, kosmetyki.
Ofertę Vintage zainaugurują kultowe chipsy ziemniaczane Chio Chips w dwóch popularnych smakach – papryka i cebulka ze śmietanką oraz chrupki w kształcie krążków Chio Taccos o smaku bekonu. Swym smakiem, recepturą, kształtem, jak i opakowaniem nawiązują do pierwszych chipsów obecnych na polskim rynku. W tym samym tygodniu na sklepowe półki trafi Pepsi z nowej, limitowanej edycji – napój o tradycyjnym smaku będzie dostępny w butelkach z legendarną grafiką. Dedykowaną propozycję dla sieci przygotowali także piwowarzy z Browaru Okocim, którzy już od 170 lat wytwarzają według tradycyjnej receptury piwo o wyjątkowym smaku z wyczuwalną goryczką, świeżym aromatem i kremową pianą. Limitowaną serię piwa Okocim wyróżniają unikalne opakowania nawiązujące do wizerunku marki z lat dziewięćdziesiątych i dwutysięcznych. Wszystkie trzy produkty dostępne będą wyłącznie w sklepach Biedronka.
Od samego początku obecności na polskim rynku ofertę sieci Biedronka wyróżnia najwyższa jakość produktów oferowanych w codziennie niskich cenach. Jej osiągnięcie możliwe jest dzięki współpracy z partnerami handlowymi, która opiera się na wzajemnej lojalności, długoterminowym partnerstwie oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań. Jednym z nich jest wskrzeszanie dawnych produktów, reaktywacja marek o dużym potencjale rynkowym.
Więcej informacji na temat oferty oraz aktywności związanych z obchodami 20-lecia sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl. 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause