Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Ponad 20 tys. klientów wybierało 20 wyjątkowych produktów do oferty Biedronki

16.10.2015

W ramach specjalnej edycji akcji Testujemy, zorganizowanej z okazji 20. urodzin Biedronki w maju tego roku, klienci wskazali 20 najciekawszych produktów zgłoszonych przez partnerów handlowych sieci. Teraz trafiają one do oferty ze specjalnym logo „Wybrane przez klientów – 20 lat razem” i będą dostępne w sprzedaży od 19 do 31 października lub do wyczerpania zapasów.

W urodzinowym głosowaniu na najlepsze produkty wzięło udział ponad 21 tysięcy klientów zarejestrowanych na platformie Testujemy, którzy wybierali z listy ponad 260 propozycji i oddali ponad 370 tys. głosów. Dzięki opiniom testerów do oferty Biedronki trafią innowacyjne artykuły spożywcze i przemysłowe.
Wśród produktów wybranych przez konsumentów znalazły się artykuły z różnych kategorii. Na sklepowych półkach klienci mogą znaleźć dostępne pod marką Vital Fresh: warzywną bazę do zielonych koktajli, mieszankę warzyw do mikrofali, warzywa na patelnię z kaszą kuskus w nucie orientalnej, sałatkę caprese z dresingiem bazyliowym oraz soki 100% z owoców i warzyw marki Vitanella. W ofercie znalazły się też owoce premium marki Zielone Wzgórza – pochodzące od polskich producentów truskawki i borówki dostępne są w innowacyjnym opakowaniu, które chroni owoce przez utratą walorów kulinarnych. Dla amatorów ryb przygotowano łososia w cieście z sosem szpinakowym oraz paluszki z łososia pod marką Fish Me. Klienci wybrali także puszysty serek bez laktozy z polskiego mleka marki Delikate oraz idealne na przekąskę jogurty kremowe Amorres. Dla osób na diecie bezglutenowej doskonałą propozycję stanowi ryż czerwony Supreme o niskiej zawartości tłuszczu i niezawierający glutenu. Natomiast wybrany przez testerów napój niegazowany na bazie wody mineralnej Polaris zawiera wiele witamin oraz wapń lub magnez, a smak malinowo – jabłkowy oraz tutti frutti zapewniono bez użycia konserwantów ani barwników. Kawa Cafe d’Or dostępna jest w szklanym opakowaniu, które może służyć jako kubek. Na smakoszy słodyczy czekają owoce liofilizowane: żurawina w czekoladzie białej lub truskawka w czekoladzie mlecznej pod marką Luximo oraz toffi w mlecznej czekoladzie z kulkami ryżowymi Magnetic. Oryginalną propozycję stanowi makaron z czekoladą do dań słodkich i słonych Pastani. Dla tych, którzy wolą bardziej pikantne smaki, przygotowano Danie Express panierowane skrzydełka z kurczaka z sosem słodko – kwaśnym bez glutaminianu sodu oraz orzeszki ziemne prażone w chrupkiej skorupce Top Akardo do chrupania na ciepło. Wszystkim przydadzą się praktyczne chusteczki nawilżane do ciała, woreczki śniadaniowe z podwójnym zamknięciem oraz pokrywki, pasujące do każdego typu naczyń, pojemników szklanych i kubków.
Ofercie towarzyszy folder z informacjami o wszystkich produktach, który zawiera również praktyczne wskazówki i zalecenia ekspertów Instytutu Żywności i Żywienia.
Dzięki projektowi konsumenckiemu Testujemy Biedronka wyznacza nowe trendy w zakresie komunikacji z klientami. Specjalna platforma internetowa umożliwia
prowadzenie dialogu z konsumentami, a przede wszystkim pozwala na dostosowanie oferty do ich oczekiwań.
Poza specjalną edycją związaną z 20-leciem marki Biedronka, w ramach akcji Testujemy regularne odbywają się testy artykułów z różnych kategorii. Obecnie trwa test yerba mate. Aby zostać testerem wystarczy zalogować się na stronie www.testujemy.biedronka.pl i aktywnie brać udział w testach. Jak dotąd zarejestrowanych jest już ponad 120 000 osób.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty i nowości produktowych, znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera się na długo przed weekendem
16.06.2025
Informacje korporacyjne
Jak niedziela lub poniedziałek to... Biedronka Home
03.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na owocne wakacje
29.05.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause