strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Ponad 20 tys. klientów wybierało 20 wyjątkowych produktów do oferty Biedronki

16.10.2015

W ramach specjalnej edycji akcji Testujemy, zorganizowanej z okazji 20. urodzin Biedronki w maju tego roku, klienci wskazali 20 najciekawszych produktów zgłoszonych przez partnerów handlowych sieci. Teraz trafiają one do oferty ze specjalnym logo „Wybrane przez klientów – 20 lat razem” i będą dostępne w sprzedaży od 19 do 31 października lub do wyczerpania zapasów.

W urodzinowym głosowaniu na najlepsze produkty wzięło udział ponad 21 tysięcy klientów zarejestrowanych na platformie Testujemy, którzy wybierali z listy ponad 260 propozycji i oddali ponad 370 tys. głosów. Dzięki opiniom testerów do oferty Biedronki trafią innowacyjne artykuły spożywcze i przemysłowe.
Wśród produktów wybranych przez konsumentów znalazły się artykuły z różnych kategorii. Na sklepowych półkach klienci mogą znaleźć dostępne pod marką Vital Fresh: warzywną bazę do zielonych koktajli, mieszankę warzyw do mikrofali, warzywa na patelnię z kaszą kuskus w nucie orientalnej, sałatkę caprese z dresingiem bazyliowym oraz soki 100% z owoców i warzyw marki Vitanella. W ofercie znalazły się też owoce premium marki Zielone Wzgórza – pochodzące od polskich producentów truskawki i borówki dostępne są w innowacyjnym opakowaniu, które chroni owoce przez utratą walorów kulinarnych. Dla amatorów ryb przygotowano łososia w cieście z sosem szpinakowym oraz paluszki z łososia pod marką Fish Me. Klienci wybrali także puszysty serek bez laktozy z polskiego mleka marki Delikate oraz idealne na przekąskę jogurty kremowe Amorres. Dla osób na diecie bezglutenowej doskonałą propozycję stanowi ryż czerwony Supreme o niskiej zawartości tłuszczu i niezawierający glutenu. Natomiast wybrany przez testerów napój niegazowany na bazie wody mineralnej Polaris zawiera wiele witamin oraz wapń lub magnez, a smak malinowo – jabłkowy oraz tutti frutti zapewniono bez użycia konserwantów ani barwników. Kawa Cafe d’Or dostępna jest w szklanym opakowaniu, które może służyć jako kubek. Na smakoszy słodyczy czekają owoce liofilizowane: żurawina w czekoladzie białej lub truskawka w czekoladzie mlecznej pod marką Luximo oraz toffi w mlecznej czekoladzie z kulkami ryżowymi Magnetic. Oryginalną propozycję stanowi makaron z czekoladą do dań słodkich i słonych Pastani. Dla tych, którzy wolą bardziej pikantne smaki, przygotowano Danie Express panierowane skrzydełka z kurczaka z sosem słodko – kwaśnym bez glutaminianu sodu oraz orzeszki ziemne prażone w chrupkiej skorupce Top Akardo do chrupania na ciepło. Wszystkim przydadzą się praktyczne chusteczki nawilżane do ciała, woreczki śniadaniowe z podwójnym zamknięciem oraz pokrywki, pasujące do każdego typu naczyń, pojemników szklanych i kubków.
Ofercie towarzyszy folder z informacjami o wszystkich produktach, który zawiera również praktyczne wskazówki i zalecenia ekspertów Instytutu Żywności i Żywienia.
Dzięki projektowi konsumenckiemu Testujemy Biedronka wyznacza nowe trendy w zakresie komunikacji z klientami. Specjalna platforma internetowa umożliwia
prowadzenie dialogu z konsumentami, a przede wszystkim pozwala na dostosowanie oferty do ich oczekiwań.
Poza specjalną edycją związaną z 20-leciem marki Biedronka, w ramach akcji Testujemy regularne odbywają się testy artykułów z różnych kategorii. Obecnie trwa test yerba mate. Aby zostać testerem wystarczy zalogować się na stronie www.testujemy.biedronka.pl i aktywnie brać udział w testach. Jak dotąd zarejestrowanych jest już ponad 120 000 osób.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty i nowości produktowych, znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause