strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka po raz kolejny nagrodzona za najwyższy poziom dbałości o obsługę klienta

15.03.2016

Sieć sklepów Biedronka już po raz ósmy została uhonorowana prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi w kategorii „supermarket”. Konsumenci, biorący udział w IX edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, docenili ją za najwyższe standardy w zakresie obsługi klientów.

Nowością tegorocznej edycji programu było pozyskanie pogłębionych opinii o branży spożywczej, które wykazały, że w swojej kategorii sieć Biedronka jest lider w zakresie polityki cenowej oraz osiągnęła najwyższy wskaźnik rekomendacji NPS (Net Promotor Score, dotyczący skłonności klienta do polecenia firmy rodzinie i znajomym). Pozwoliło jej to na uzyskanie tytułów: „Najlepsze Ceny” oraz „Najbardziej Polecany Supermarket 2016”.
Wysokie standardy obsługi klienta, obok staranności w doborze oferty, atrakcyjnych cen oraz dbania o najwyższą jakość produktów, od ponad 20 lat pozostają domeną sieci Biedronka. Utrzymaniu najwyższych standardów obsługi służą specjalne szkolenia dla pracowników oraz realizowany program regularnych audytów w sklepach, które umożliwiają monitorowanie jakości obsługi oraz jej doskonalenie. Dodatkowo, do dyspozycji klientów pozostaje dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, Biuro Obsługi Klienta, będące najbardziej skutecznym sposobem zgłaszania uwag dotyczących funkcjonowania sklepów sieci Biedronka.
Każdego dnia wszystkie sklepy Biedronka odwiedzają blisko 4 mln klientów. To, obok nagród i wyróżnień, dowód ogromnego zaufania i potwierdzenie, że priorytetowe traktowanie jakości obsługi jest najlepszym sposobem na budowanie satysfakcji klientów.
Misją, realizowanego od 2008 roku, Polskiego Programu Jakości Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Program przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę, monitoruje satysfakcję i oczekiwania klientów w całej Polsce. W ramach niego każdy konsument może dokonać pozytywnej lub negatywnej oceny dowolnej firmy za pomocą multiplatformy www.jakoscobslugi.pl oraz darmowej aplikacji mobilnej Premia360. Na podstawie zebranych w ten sposób informacji obliczane są wskaźniki satysfakcji klientów, mające wpływ na wybór najprzyjaźniejszych firm, wyróżnianych nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi. W gronie laureatów programu znajdują się firmy, które najtrafniej odpowiadają na potrzeby współczesnego rynku, dzięki czemu klienci uznają je za najbardziej przyjazne.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause