strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka po raz kolejny nagrodzona za najwyższy poziom dbałości o obsługę klienta

15.03.2016

Sieć sklepów Biedronka już po raz ósmy została uhonorowana prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi w kategorii „supermarket”. Konsumenci, biorący udział w IX edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, docenili ją za najwyższe standardy w zakresie obsługi klientów.

Nowością tegorocznej edycji programu było pozyskanie pogłębionych opinii o branży spożywczej, które wykazały, że w swojej kategorii sieć Biedronka jest lider w zakresie polityki cenowej oraz osiągnęła najwyższy wskaźnik rekomendacji NPS (Net Promotor Score, dotyczący skłonności klienta do polecenia firmy rodzinie i znajomym). Pozwoliło jej to na uzyskanie tytułów: „Najlepsze Ceny” oraz „Najbardziej Polecany Supermarket 2016”.
Wysokie standardy obsługi klienta, obok staranności w doborze oferty, atrakcyjnych cen oraz dbania o najwyższą jakość produktów, od ponad 20 lat pozostają domeną sieci Biedronka. Utrzymaniu najwyższych standardów obsługi służą specjalne szkolenia dla pracowników oraz realizowany program regularnych audytów w sklepach, które umożliwiają monitorowanie jakości obsługi oraz jej doskonalenie. Dodatkowo, do dyspozycji klientów pozostaje dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, Biuro Obsługi Klienta, będące najbardziej skutecznym sposobem zgłaszania uwag dotyczących funkcjonowania sklepów sieci Biedronka.
Każdego dnia wszystkie sklepy Biedronka odwiedzają blisko 4 mln klientów. To, obok nagród i wyróżnień, dowód ogromnego zaufania i potwierdzenie, że priorytetowe traktowanie jakości obsługi jest najlepszym sposobem na budowanie satysfakcji klientów.
Misją, realizowanego od 2008 roku, Polskiego Programu Jakości Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Program przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę, monitoruje satysfakcję i oczekiwania klientów w całej Polsce. W ramach niego każdy konsument może dokonać pozytywnej lub negatywnej oceny dowolnej firmy za pomocą multiplatformy www.jakoscobslugi.pl oraz darmowej aplikacji mobilnej Premia360. Na podstawie zebranych w ten sposób informacji obliczane są wskaźniki satysfakcji klientów, mające wpływ na wybór najprzyjaźniejszych firm, wyróżnianych nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi. W gronie laureatów programu znajdują się firmy, które najtrafniej odpowiadają na potrzeby współczesnego rynku, dzięki czemu klienci uznają je za najbardziej przyjazne.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause