Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka po raz kolejny nagrodzona za najwyższy poziom dbałości o obsługę klienta

15.03.2016

Sieć sklepów Biedronka już po raz ósmy została uhonorowana prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi w kategorii „supermarket”. Konsumenci, biorący udział w IX edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, docenili ją za najwyższe standardy w zakresie obsługi klientów.

Nowością tegorocznej edycji programu było pozyskanie pogłębionych opinii o branży spożywczej, które wykazały, że w swojej kategorii sieć Biedronka jest lider w zakresie polityki cenowej oraz osiągnęła najwyższy wskaźnik rekomendacji NPS (Net Promotor Score, dotyczący skłonności klienta do polecenia firmy rodzinie i znajomym). Pozwoliło jej to na uzyskanie tytułów: „Najlepsze Ceny” oraz „Najbardziej Polecany Supermarket 2016”.
Wysokie standardy obsługi klienta, obok staranności w doborze oferty, atrakcyjnych cen oraz dbania o najwyższą jakość produktów, od ponad 20 lat pozostają domeną sieci Biedronka. Utrzymaniu najwyższych standardów obsługi służą specjalne szkolenia dla pracowników oraz realizowany program regularnych audytów w sklepach, które umożliwiają monitorowanie jakości obsługi oraz jej doskonalenie. Dodatkowo, do dyspozycji klientów pozostaje dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, Biuro Obsługi Klienta, będące najbardziej skutecznym sposobem zgłaszania uwag dotyczących funkcjonowania sklepów sieci Biedronka.
Każdego dnia wszystkie sklepy Biedronka odwiedzają blisko 4 mln klientów. To, obok nagród i wyróżnień, dowód ogromnego zaufania i potwierdzenie, że priorytetowe traktowanie jakości obsługi jest najlepszym sposobem na budowanie satysfakcji klientów.
Misją, realizowanego od 2008 roku, Polskiego Programu Jakości Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Program przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę, monitoruje satysfakcję i oczekiwania klientów w całej Polsce. W ramach niego każdy konsument może dokonać pozytywnej lub negatywnej oceny dowolnej firmy za pomocą multiplatformy www.jakoscobslugi.pl oraz darmowej aplikacji mobilnej Premia360. Na podstawie zebranych w ten sposób informacji obliczane są wskaźniki satysfakcji klientów, mające wpływ na wybór najprzyjaźniejszych firm, wyróżnianych nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi. W gronie laureatów programu znajdują się firmy, które najtrafniej odpowiadają na potrzeby współczesnego rynku, dzięki czemu klienci uznają je za najbardziej przyjazne.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause