strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Klienci oceniają 200 nowych produktów w ramach badania Innowacje Biedronki na platformie Testujemy

13.04.2016

Do 24 kwietnia br. w ramach projektu konsumenckiego Testujemy trwa specjalne badanie Innowacje Biedronki, w którym klienci głosują na 10 spośród ponad 200 zupełnie nowych artykułów. Wybrane produkty trafią do oferty sklepów.

Wśród prezentowanych nowości znalazły się artykuły spożywcze i przemysłowe odzwierciedlające aktualne preferencje konsumentów, m.in. żywność o szczególnych walorach prozdrowotnych, dania do szybkiego przygotowania, innowacyjne kosmetyki czy praktyczne akcesoria domowe. Produkty, które spotkają się z największym uznaniem testerów i uzyskają najwięcej głosów, trafią do asortymentu sieci sklepów Biedronka.
Każdy, kto w głosowaniu wybierze 10 produktów, a następnie wskaże najlepszy z nich i kreatywnie opisze swój wybór, weźmie udział w konkursie z nagrodami. Dla autorów najciekawszych zgłoszeń przygotowano 1000 specjalnych kubków z powierzchnią do pisania kredą. Za udział w badaniu specjalnym Innowacje Biedronki testerzy uzyskają w projekcie Testujemy także dodatkowe punkty do rankingu miesiąca i rankingu roku.
Więcej informacji na temat badania specjalnego Innowacje Biedronki znaleźć można pod adresem: https://www.testujemy.biedronka.pl/akcje/1,innowacje-biedronki.
Uruchomiony na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki Testujemy został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Projekt wpisuje się w strategię sieci Biedronka, której fundamentem jest wsłuchiwanie się w opinie i oczekiwania klientów dotyczące oferty.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause