Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Klienci oceniają 200 nowych produktów w ramach badania Innowacje Biedronki na platformie Testujemy

13.04.2016

Do 24 kwietnia br. w ramach projektu konsumenckiego Testujemy trwa specjalne badanie Innowacje Biedronki, w którym klienci głosują na 10 spośród ponad 200 zupełnie nowych artykułów. Wybrane produkty trafią do oferty sklepów.

Wśród prezentowanych nowości znalazły się artykuły spożywcze i przemysłowe odzwierciedlające aktualne preferencje konsumentów, m.in. żywność o szczególnych walorach prozdrowotnych, dania do szybkiego przygotowania, innowacyjne kosmetyki czy praktyczne akcesoria domowe. Produkty, które spotkają się z największym uznaniem testerów i uzyskają najwięcej głosów, trafią do asortymentu sieci sklepów Biedronka.
Każdy, kto w głosowaniu wybierze 10 produktów, a następnie wskaże najlepszy z nich i kreatywnie opisze swój wybór, weźmie udział w konkursie z nagrodami. Dla autorów najciekawszych zgłoszeń przygotowano 1000 specjalnych kubków z powierzchnią do pisania kredą. Za udział w badaniu specjalnym Innowacje Biedronki testerzy uzyskają w projekcie Testujemy także dodatkowe punkty do rankingu miesiąca i rankingu roku.
Więcej informacji na temat badania specjalnego Innowacje Biedronki znaleźć można pod adresem: https://www.testujemy.biedronka.pl/akcje/1,innowacje-biedronki.
Uruchomiony na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki Testujemy został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Projekt wpisuje się w strategię sieci Biedronka, której fundamentem jest wsłuchiwanie się w opinie i oczekiwania klientów dotyczące oferty.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause