strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

"Piórko” Biedronki wyróżnione w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015

25.05.2016

Konkurs literacki „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” zdobył wyróżnienie w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015 w kategorii „Akcje zaangażowane firm”. Projekt realizowany przez Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, został doceniony przez jury za realny wpływ na promocję polskich autorów i ilustratorów.

Wykonawcami nagrodzonej kampanii „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” były: AM Art-Media Agencja PR, Agencja komunikacji marketingowej – Xcommunica oraz Wydawnictwo Zielona Sowa, które odpowiadały za komunikacjęi promocję, kreację oraz wsparcie merytoryczne projektu.
Celem konkursu Kampania Społeczna Roku jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne, czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra, wykorzystujące działania reklamowe i public relations. Organizatorem konkursu jest Fundacja Komunikacji Społecznej.
W tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 85 kampanii, z których następnie jury, w skład którego weszły osoby posiadające wiedzę lub doświadczenie w marketingu społecznym, w szczególności w realizacji kampanii społecznych i działań na rzecz dobra publicznego, nominowało 57 kampanii w 10 kategoriach. Wśród zgłaszających projekty znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.
Gala wręczenia nagród i wyróżnień 21 kampaniom w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015 odbyła się 23 maja br. w Teatrze Kamienica w Warszawie. Nagrodę dla Jeronimo Martins Polska S.A. odebrała Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.
Konkurs literacki sieci sklepów Biedronka
Konkurs „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” został zorganizowany przez sieć sklepów Biedronka w odpowiedzi na postępujący spadek czytelnictwa oraz malejące zainteresowanie książkami wśród najmłodszych odbiorców. Projekt, realizowany pod patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka, miał także na celu wspieranie debiutujących pisarzy i ilustratorów.
Do udziału w nim zaangażowane zostały autorytety w dziedzinie literatury, publicystyki, ilustracji oraz działań na rzecz dzieci (Bohdan Butenko, Renata Piątkowska, Rafał Witek, Katarzyna Nowowiejska, Elżbieta Śmietanka-Combik, Aleksandra Krzanowska, Agnieszka Karp-Szymańska oraz Jarosław Gugała). W konkursie zostało zgłoszonych ponad 4 000 prac literackich i ponad 1 000 kompletów ilustracji. W efekcie do szerokiego grona odbiorców trafia opowieść o wysokich walorach artystycznych i edukacyjnych w przystępnej cenie pt. „Szary domek”, autorstwa Katarzyny Szestak, zilustrowana przez Natalię Jabłońską. Obecnie trwa druga edycja konkursu – 6 czerwca poznamy autora zwycięskiego tekstu i tego samego dnia wystartuje drugi etap konkursu, w którym wyłoniony zostanie twórca najlepszych ilustracji. Dzięki kampanii prowadzonej przez sieć z ideą projektu miało okazję zetknąć się ponad 20 mln Polaków.
Szczegółowe informacje o trwającym konkursie „Piórko 2016. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” oraz jego regulamin można znaleźć na stronie internetowej  www.piorko2016.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników
20.12.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause