Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

"Piórko” Biedronki wyróżnione w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015

25.05.2016

Konkurs literacki „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” zdobył wyróżnienie w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015 w kategorii „Akcje zaangażowane firm”. Projekt realizowany przez Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, został doceniony przez jury za realny wpływ na promocję polskich autorów i ilustratorów.

Wykonawcami nagrodzonej kampanii „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” były: AM Art-Media Agencja PR, Agencja komunikacji marketingowej – Xcommunica oraz Wydawnictwo Zielona Sowa, które odpowiadały za komunikacjęi promocję, kreację oraz wsparcie merytoryczne projektu.
Celem konkursu Kampania Społeczna Roku jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne, czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra, wykorzystujące działania reklamowe i public relations. Organizatorem konkursu jest Fundacja Komunikacji Społecznej.
W tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 85 kampanii, z których następnie jury, w skład którego weszły osoby posiadające wiedzę lub doświadczenie w marketingu społecznym, w szczególności w realizacji kampanii społecznych i działań na rzecz dobra publicznego, nominowało 57 kampanii w 10 kategoriach. Wśród zgłaszających projekty znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.
Gala wręczenia nagród i wyróżnień 21 kampaniom w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015 odbyła się 23 maja br. w Teatrze Kamienica w Warszawie. Nagrodę dla Jeronimo Martins Polska S.A. odebrała Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.
Konkurs literacki sieci sklepów Biedronka
Konkurs „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” został zorganizowany przez sieć sklepów Biedronka w odpowiedzi na postępujący spadek czytelnictwa oraz malejące zainteresowanie książkami wśród najmłodszych odbiorców. Projekt, realizowany pod patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka, miał także na celu wspieranie debiutujących pisarzy i ilustratorów.
Do udziału w nim zaangażowane zostały autorytety w dziedzinie literatury, publicystyki, ilustracji oraz działań na rzecz dzieci (Bohdan Butenko, Renata Piątkowska, Rafał Witek, Katarzyna Nowowiejska, Elżbieta Śmietanka-Combik, Aleksandra Krzanowska, Agnieszka Karp-Szymańska oraz Jarosław Gugała). W konkursie zostało zgłoszonych ponad 4 000 prac literackich i ponad 1 000 kompletów ilustracji. W efekcie do szerokiego grona odbiorców trafia opowieść o wysokich walorach artystycznych i edukacyjnych w przystępnej cenie pt. „Szary domek”, autorstwa Katarzyny Szestak, zilustrowana przez Natalię Jabłońską. Obecnie trwa druga edycja konkursu – 6 czerwca poznamy autora zwycięskiego tekstu i tego samego dnia wystartuje drugi etap konkursu, w którym wyłoniony zostanie twórca najlepszych ilustracji. Dzięki kampanii prowadzonej przez sieć z ideą projektu miało okazję zetknąć się ponad 20 mln Polaków.
Szczegółowe informacje o trwającym konkursie „Piórko 2016. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” oraz jego regulamin można znaleźć na stronie internetowej  www.piorko2016.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Jak niedziela lub poniedziałek to... Biedronka Home
03.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na owocne wakacje
29.05.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause