strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Nowe pieluszki Dada Premium w ofercie Biedronki

10.08.2016

Biedronka wprowadziła do oferty nowe, ulepszone pieluszki Dada Premium, stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Wyjątkowo chłonne, wykonane z najdelikatniejszych materiałów i doskonale dopasowane – to najlepsze pieluszki Dada w historii. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Mówimy po dziecięcemu”.

Dada to najczęściej kupowane pieluszki w Polsce*. Pieluszki Dada Premium są jedynym takim produktem na rynku, stworzonym we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Nowa linia Premium wykonana jest z najdelikatniejszych, przetestowanych dermatologicznie materiałów chroniących skórę. Skuteczność pieluszek zapewnia nowy aktywny wkład absorbujący o dopasowanym, anatomicznym kształcie oraz boczne falbanki stanowiące dodatkowe zabezpieczenie przed wyciekaniem. Komfort  gwarantuje delikatna i miękka jak bawełna powłoczka wewnętrzna z dodatkiem witaminy E i elastyczne boczki pozwalające na swobodę ruchów. Ułatwieniem dla rodziców są szerokie, kolorowe rzepy umożliwiające łatwe zapięcie i poprawienie pieluszki. Pieluszki Little One Newborn wyposażone są dodatkowo w identyfikator wilgotności sygnalizujący konieczność zmiany pieluchy.
Linia Dada Premium obejmuje 5 rozmiarów pieluch dopasowanych do wagi i potrzeb dziecka:
  • (1) little one newborn (2 – 5 kg)
  • (2) little one mini (3 – 6 kg)
  • (3) midi (4 – 9 kg)
  • (4) maxi (7 – 18 kg)
  • (5) junior (15 – 25 kg).
Nową ofertę wspiera kampania marketingowa „Mówimy po dziecięcemu” prowadzona w TV (od 9 do 28 sierpnia), internecie, prasie, sklepach oraz poprzez stronę internetową www.dada.pl. Jej przesłanie brzmi: Dada rozumie dzieci, dlatego stworzyliśmy nową generację superchłonnych pieluszek, które doskonale odpowiadają potrzebom najmłodszych. W kampanii dzieci mówią „po dziecięcemu”, czyli gaworzą, a Dada tłumaczy ich słowa mamom.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty sieci sklepów Biedronka można znaleźć na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Spoty reklamowe znajdują się pod linkami:
https://www.youtube.com/watch?v=cQIbIGBLils
https://www.youtube.com/watch?v=FfZJuxk92lw
* Na podstawie badania Panel Gospodarstw Domowych prowadzonego przez niezależną agencję badawczą GfK Polonia, liczba aktów zakupu TOP 5 marek w kategorii Pieluch w okresie styczeń-grudzień 2015.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause