Biedronka wprowadziła do oferty nowe, ulepszone pieluszki Dada Premium, stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Wyjątkowo chłonne, wykonane z najdelikatniejszych materiałów i doskonale dopasowane – to najlepsze pieluszki Dada w historii. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Mówimy po dziecięcemu”.
Dada to najczęściej kupowane pieluszki w Polsce*. Pieluszki Dada Premium są jedynym takim produktem na rynku, stworzonym we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Nowa linia Premium wykonana jest z najdelikatniejszych, przetestowanych dermatologicznie materiałów chroniących skórę. Skuteczność pieluszek zapewnia nowy aktywny wkład absorbujący o dopasowanym, anatomicznym kształcie oraz boczne falbanki stanowiące dodatkowe zabezpieczenie przed wyciekaniem. Komfort gwarantuje delikatna i miękka jak bawełna powłoczka wewnętrzna z dodatkiem witaminy E i elastyczne boczki pozwalające na swobodę ruchów. Ułatwieniem dla rodziców są szerokie, kolorowe rzepy umożliwiające łatwe zapięcie i poprawienie pieluszki. Pieluszki Little One Newborn wyposażone są dodatkowo w identyfikator wilgotności sygnalizujący konieczność zmiany pieluchy.
Linia Dada Premium obejmuje 5 rozmiarów pieluch dopasowanych do wagi i potrzeb dziecka:
- (1) little one newborn (2 – 5 kg)
- (2) little one mini (3 – 6 kg)
- (3) midi (4 – 9 kg)
- (4) maxi (7 – 18 kg)
- (5) junior (15 – 25 kg).
Nową ofertę wspiera kampania marketingowa „Mówimy po dziecięcemu” prowadzona w TV (od 9 do 28 sierpnia), internecie, prasie, sklepach oraz poprzez stronę internetową www.dada.pl. Jej przesłanie brzmi: Dada rozumie dzieci, dlatego stworzyliśmy nową generację superchłonnych pieluszek, które doskonale odpowiadają potrzebom najmłodszych. W kampanii dzieci mówią „po dziecięcemu”, czyli gaworzą, a Dada tłumaczy ich słowa mamom.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty sieci sklepów Biedronka można znaleźć na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Spoty reklamowe znajdują się pod linkami:
* Na podstawie badania Panel Gospodarstw Domowych prowadzonego przez niezależną agencję badawczą GfK Polonia, liczba aktów zakupu TOP 5 marek w kategorii Pieluch w okresie styczeń-grudzień 2015.