strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Książki nominowane do tegorocznej nagrody NIKE w literackiej ofercie Biedronki

06.10.2016

Książki nominowane do prestiżowej literackiej nagrody NIKE kolejny już raz trafiły na półki sklepów Biedronka. Wszystkie pozycje są dostępne w sieci w atrakcyjnej cenie – 24,99 zł/szt. Towarzyszy im bogata oferta powieści i literatury faktu. Oferta obowiązuje do 16 października 2016 r. lub do wyczerpania zapasów.

W obecnej ofercie sieci Biedronka znalazły się następujące pozycje, które były  nominowane do nagrody literackiej NIKE w 2016 r.: 
  • „1945. Wojna i pokój” Magdaleny Grzebałkowskiej,
  •  „Inna dusza” Łukasza Orbitowskiego,
  • „Nieważkość” Julii Fiedorczuk,
  •  „Ziarno i krew” Dariusza Rosiaka,
  • „Tatuaż z tryzubem” Ziemowita Szczerka,
  • „Białystok” Marcina Kąckiego,
  • „Stryjeńska. Diabli nadali” Angeliki Kuźniak,
  • „Co Bóg zrobił szympansom?” Jerzego Sosnowskiego,
  • „W lodach Prowansji. Bunin na wygnaniu” Renaty Lis.
Ponadto do aktualnej książkowej oferty Biedronki trafiło wiele innych książek reprezentujących różne gatunki literackie. Są one prezentowane na stronie internetowej: http://www.biedronka.pl/pl/literatura-polska-i-swiat.
Biedronka na rzecz popularyzacji czytelnictwa
Od 2009 r. Biedronka prowadzi regularną sprzedaż książek, mając na celu wsparcie popularyzacji czytelnictwa w Polsce. W sklepach sieci powstała wówczas strefa Rozrywki, gdzie trafiają zarówno klasyki literatury, jak i nowości wydawnicze, w tym twórczość współczesnych polskich autorów. Biedronka prowadzi także akcje specjalne, np. w maju „2 mln książek za 4,99 zł”. Do tej pory dwukrotnie oferowała także książki nominowane do nagrody NIKE – w 2014 i 2015 r. 
Z myślą o najmłodszych czytelnikach, by rozbudzać i wspierać wśród nich zamiłowanie do książek, powstał także konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Jego celem jest również promocja utalentowanych twórców, autorów i ilustratorów, których prace nie były wcześniej publikowane. Odbyły się już dwie edycje konkursu.
Popularyzację czytelnictwa wspiera również prowadzona w Biedronce czerwcowa akcja „Książka na Jana”, organizowana w dniu święta książki (24 czerwca), zainicjowanego przez Press Club Polska. Ma ona na celu propagowanie idei obdarowywania bliskich książkami.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause