Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Książki nominowane do tegorocznej nagrody NIKE w literackiej ofercie Biedronki

06.10.2016

Książki nominowane do prestiżowej literackiej nagrody NIKE kolejny już raz trafiły na półki sklepów Biedronka. Wszystkie pozycje są dostępne w sieci w atrakcyjnej cenie – 24,99 zł/szt. Towarzyszy im bogata oferta powieści i literatury faktu. Oferta obowiązuje do 16 października 2016 r. lub do wyczerpania zapasów.

W obecnej ofercie sieci Biedronka znalazły się następujące pozycje, które były  nominowane do nagrody literackiej NIKE w 2016 r.: 
  • „1945. Wojna i pokój” Magdaleny Grzebałkowskiej,
  •  „Inna dusza” Łukasza Orbitowskiego,
  • „Nieważkość” Julii Fiedorczuk,
  •  „Ziarno i krew” Dariusza Rosiaka,
  • „Tatuaż z tryzubem” Ziemowita Szczerka,
  • „Białystok” Marcina Kąckiego,
  • „Stryjeńska. Diabli nadali” Angeliki Kuźniak,
  • „Co Bóg zrobił szympansom?” Jerzego Sosnowskiego,
  • „W lodach Prowansji. Bunin na wygnaniu” Renaty Lis.
Ponadto do aktualnej książkowej oferty Biedronki trafiło wiele innych książek reprezentujących różne gatunki literackie. Są one prezentowane na stronie internetowej: http://www.biedronka.pl/pl/literatura-polska-i-swiat.
Biedronka na rzecz popularyzacji czytelnictwa
Od 2009 r. Biedronka prowadzi regularną sprzedaż książek, mając na celu wsparcie popularyzacji czytelnictwa w Polsce. W sklepach sieci powstała wówczas strefa Rozrywki, gdzie trafiają zarówno klasyki literatury, jak i nowości wydawnicze, w tym twórczość współczesnych polskich autorów. Biedronka prowadzi także akcje specjalne, np. w maju „2 mln książek za 4,99 zł”. Do tej pory dwukrotnie oferowała także książki nominowane do nagrody NIKE – w 2014 i 2015 r. 
Z myślą o najmłodszych czytelnikach, by rozbudzać i wspierać wśród nich zamiłowanie do książek, powstał także konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Jego celem jest również promocja utalentowanych twórców, autorów i ilustratorów, których prace nie były wcześniej publikowane. Odbyły się już dwie edycje konkursu.
Popularyzację czytelnictwa wspiera również prowadzona w Biedronce czerwcowa akcja „Książka na Jana”, organizowana w dniu święta książki (24 czerwca), zainicjowanego przez Press Club Polska. Ma ona na celu propagowanie idei obdarowywania bliskich książkami.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause