strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka po raz kolejny medialnym liderem wśród sieci handlowych

27.10.2016

Sieć Biedronka już czwarty raz z rzędu zwyciężyła w zestawieniu najpopularniejszych marek sieci handlowych w publikacjach prasowych, internetowych i materiałach RTV. W ciągu 12 badanych miesięcy o Biedronce wspomniano w ponad 4200 publikacjach medialnych.

Biedronka znalazła się w gronie liderów rankingu Top Marka z łącznym wynikiem 114 punktów. W badaniu obejmującym materiały medialne z okresu od 1 lipca 2015 r. do 30 czerwca br., Biedronka pojawiła się w 4,2 tys. publikacji, wśród których ponad 96 proc. tekstów miało wydźwięk pozytywny lub neutralny. Marka została też liderem wśród sieci handlowych w podsumowaniu wartości ekwiwalentu reklamowego publikacji, który osiągnął wartość ponad dwukrotnie wyższą niż drugiej sieci w tym zestawieniu.
W analizowanym okresie zainteresowanie mediów siecią Biedronka dotyczyło realizowanych projektów, w tym m.in. działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Top Marka to przeprowadzane co roku przez miesięcznik „Press” oraz Press-Service Monitoring Mediów badanie, które ma na celu wyłonienie najczęściej i najlepiej opisywanych marek z sektorów cieszących się największym zainteresowaniem mediów. Tegoroczny ranking Top Marka powstał w oparciu o badanie ponad 19 mln publikacji medialnych. Ostateczna klasyfikacja marek w podziale na branże jest przygotowywana na podstawie analizy ilościowej publikacji, a także odnoszącej się m.in. do zasięgu materiałów i ich wydźwięku.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów przed dniem Wszystkich Świętych
30.10.2023
Informacje korporacyjne
Kampus Biedronki wspiera rozwój studentów i uczniów w całej Polsce
20.10.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka Championem lojalności, a Mocniaki trzymają się mocno
04.10.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause