strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka po raz kolejny medialnym liderem wśród sieci handlowych

27.10.2016

Sieć Biedronka już czwarty raz z rzędu zwyciężyła w zestawieniu najpopularniejszych marek sieci handlowych w publikacjach prasowych, internetowych i materiałach RTV. W ciągu 12 badanych miesięcy o Biedronce wspomniano w ponad 4200 publikacjach medialnych.

Biedronka znalazła się w gronie liderów rankingu Top Marka z łącznym wynikiem 114 punktów. W badaniu obejmującym materiały medialne z okresu od 1 lipca 2015 r. do 30 czerwca br., Biedronka pojawiła się w 4,2 tys. publikacji, wśród których ponad 96 proc. tekstów miało wydźwięk pozytywny lub neutralny. Marka została też liderem wśród sieci handlowych w podsumowaniu wartości ekwiwalentu reklamowego publikacji, który osiągnął wartość ponad dwukrotnie wyższą niż drugiej sieci w tym zestawieniu.
W analizowanym okresie zainteresowanie mediów siecią Biedronka dotyczyło realizowanych projektów, w tym m.in. działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Top Marka to przeprowadzane co roku przez miesięcznik „Press” oraz Press-Service Monitoring Mediów badanie, które ma na celu wyłonienie najczęściej i najlepiej opisywanych marek z sektorów cieszących się największym zainteresowaniem mediów. Tegoroczny ranking Top Marka powstał w oparciu o badanie ponad 19 mln publikacji medialnych. Ostateczna klasyfikacja marek w podziale na branże jest przygotowywana na podstawie analizy ilościowej publikacji, a także odnoszącej się m.in. do zasięgu materiałów i ich wydźwięku.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników
20.12.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause