Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci Biedronka, otrzymał Złoty Laur Super Biznesu w kategorii społeczna odpowiedzialność biznesu. Kapituła doceniła firmę za organizację konkursu literackiego „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, będącego odpowiedzią na społeczny problem odchodzenia od zwyczaju czytania.
W tym roku nagrody przyznano w 13 kategoriach. Nominowanych i laureatów wybrała kapituła złożona z przedstawicieli redakcji „Super Biznesu”. W imieniu Jeronimo Martins Polska nagrodę z rąk Stanisława Szweda, wiceministra rodziny, pracy i polityki społecznej odebrał Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny, członek zarządu.
Konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” został zorganizowany po raz pierwszy w 2015 roku przez sieć sklepów Biedronka, w odpowiedzi na postępujący spadek czytelnictwa oraz malejące zainteresowanie książkami wśród najmłodszych odbiorców. Projekt ma także na celu wspieranie debiutujących pisarzy oraz ilustratorów.
W 2015 roku do sprzedaży w sklepach Biedronka trafiła opowieść Katarzyny Szestak pt. „Szary domek”, zilustrowana przez Natalię Jabłońską. Natomiast w listopadzie 2016 r. ukaże się tekst Moniki Radzikowskiej z ilustracjami Moniki Białej.