Kremy do twarzy nawilżające, przeciwzmarszczkowe na dzień i na noc, mleczko do ciała, krem do rąk i do stóp to 8 zupełnie nowych kosmetyków pielęgnacyjnych marki Be Beauty wprowadzonych w ramach kampanii „Nowe piękno to Ty”. Nowości dostępne od 13 listopada br. można nabyć w sieci Biedronka. Za receptury i skład odpowiada polska firma Torf Corporation.
Kremy do twarzy nawilżające, przeciwzmarszczkowe na dzień i na noc, mleczko do ciała, krem do rąk i do stóp to 8 zupełnie nowych kosmetyków pielęgnacyjnych marki Be Beauty wprowadzonych w ramach kampanii „Nowe piękno to Ty”. Nowości dostępne od 13 listopada br. można nabyć w sieci Biedronka. Za receptury i skład odpowiada polska firma Torf Corporation.
Marka Be Beauty obecna jest w sieci Biedronka już od wielu lat. Obejmuje linię produktów do codziennej pielęgnacji, łączących naturalne składniki i nowoczesne formuły. Szczególną gwiazdą wśród nowości jest krem do twarzy intensywnie nawilżający z koenzymem Q10 na dzień i na noc o działaniu przeciwzmarszczkowym. Natomiast do ciała linia Be Beauty proponuje mleczko i krem o działaniu silnie nawilżającym, z zawartością masła shea. Dzięki takiej ofercie klienci sieci mogą nabyć w jednym miejscu podstawowe produkty pielęgnacyjne.
Tradycyjnie dostępny asortyment marki Be Beauty, który przy okazji wprowadzania nowości zyskał również nową wizualizację, obejmuje również krem Lipidowy Lifting 50+, krem Proteinowa Regeneracja 60+, krem Witaminowa Odbudowa 70+. Dodatkowo dostępne są także płatki kosmetyczne, chusteczki do demakijażu, mleczko do demakijażu, płyn micelarny, a także trzy wersje szamponów, płynów i soli do kąpieli, sześć egzotycznych wersji żeli pod prysznic z formułą hydro care oraz maszynki do golenia i zmywacze do paznokci.
Nową ofertę Be Beauty wspiera kampania marketingowa obejmująca spot telewizyjny, ekspozycję w sklepie, działania w Internecie, a także dedykowany folder dostępny pod adresem http://www.biedronka.pl/pl/press,id,aphjmb7qy,title,the-new-beauty-is-you-oferta-od-13-11.