Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
promocjeAkcje lojalnościowemarki własne

Kampania marketingowa Gang Słodziaków wystartowała

27.08.2018

26 sierpnia br. ruszyła kampania marketingowa akcji Gang Słodziaków, prowadzonej przez sieć Biedronka. W tym roku wesoła szóstka Słodziaków z leśnej polany zachęca dzieci i dorosłych do wspólnego czytania. Kampania „Gang Słodziaków” prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, internecie i mediach społecznościowych.

Kampanię rozpoczyna 45-sekundowy spot reklamowy. Jego akcja ma miejsce wieczorem, gdy dzieci kładą się spać. Do ich pokoju przychodzi tata i zaczyna czytać książkę na dobranoc. W tym momencie widzowie wraz z rodziną bohaterów spotu przenoszą się na bajkową leśną polanę, gdzie Gang Słodziaków urządza wielki wyścig.
- W tym roku stworzyliśmy od podstaw cały świat Słodziaków – maskotki, książkę, aplikację mobilną, a w kolejnych dniach udostępnimy dodatkowe atrakcje. Podkreślamy też wagę codziennego czytania książek dzieciom, bo to doskonały sposób na wspólne spędzanie czasu. Pobudza wyobraźnię i inspiruje ich do tworzenia własnych historii. Właśnie ten aspekt zaakcentowaliśmy w pierwszym spocie naszej kampanii – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.
Spot jest emitowany w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach dziecięcych. Można go też obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube pod adresem: www.youtube.com/SklepyBiedronka.
Kampania wzbogacona jest o elementy content marketingu. Materiały pojawiać się będą cyklicznie m.in. w kanałach marki na Facebooku i YouTube oraz stronie www.gangslodziakow.pl. Można również pobrać dedykowana aplikację na telefony – Gang Słodziaków.
Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska, a części internetowej Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
Nowa akcja lojalnościowa Biedronki ruszyła 27 sierpnia br. W jej ramach klienci robiąc zakupy w Biedronce, będą mogli za darmo zdobyć sześciu członków Gangu Słodziaków oraz niezwykłą książkę opisującą ich barwne przygody. By wziąć udział w akcji, wystarczy na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki można kolekcjonować do 18 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać do 2 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

promocjeAkcje lojalnościowemarki własne
Read More
Informacje produktowe
100 podstawowych produktów z Biedronki w jeszcze niższych cenach
marki własne
promocje
04.03.2020
Informacje produktowe
Polskie smaki. Specjały kuchni regionalnej w nowej ofercie Biedronki
promocje
marki własne
marki producenckie
13.02.2020
Informacje produktowe
Biedronka stawia na… leniwce i jednorożce
marki własne
promocje
hr
06.08.2019
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause