Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
marki własnepolscy dostawcypromocje

Biedronka stawia na polskie smaki i polskich dostawców

31.01.2019

Biedronka od lat konsekwentnie stawia na współpracę z polskimi dostawcami i promocję kuchni polskiej. W czwartek, 31 stycznia, ruszyła akcja „Dumni z tego, co nasze” prezentująca produkty typowe dla kuchni polskiej i dla poszczególnych regionów naszego kraju. Klienci na półkach Biedronki znajdą szeroki wybór mięs i ryb, serów, mąk, majonezów czy masła. Biedronka w 2018 r. współpracowała z ponad 1000 dostawców z Polski, od których pochodziło aż 92 proc. wszystkich artykułów będących w ofercie sieci.

W ofercie Biedronki „Dumni z tego, co nasze” znalazło się wiele produktów, z których wyczarować można śniadania, obiady i kolacje naszej rodzimej kuchni. Biedronka mocno postawiła na smaki lokalne. W prezentującym ofertę folderze klienci znaleźć mogą specjalne mapki, dzięki którym w łatwy sposób mogą sprawdzić, w których regionach dany produkt jest dostępny.
- Na co dzień na naszych półkach królują artykuły od polskich dostawców, bo dobrze wiemy, że to są smaki, które klienci Biedronki znają i cenią. Polacy coraz częściej interesują się również tym, co lokalne i unikalne, dlatego regularnie wprowadzamy do naszej oferty smaki typowe dla poszczególnych regionów. Dzięki ulokowaniu naszych sklepów w ponad 1100 miejscowości w całej Polsce, możemy docierać z tym, co w kuchni polskiej najlepsze do milionów polskich domów – mówi Magdalena Szafraniuk z działu marketingu sieci Biedronka.
W ramach akcji „Dumni z tego, co nasze” na półkach wybranych sklepów sieci Biedronka znajdzie się m.in. 8 dodatkowych rodzajów masła. Będą one dostępne w zależności od regionu. Wśród nich będą m.in. Masło Ekstra z Trzebowniska (4,49 zł/opak. 200g) czy Masło Ekstra Kościan (4,49 zł/opak. 200g). Wybór majonezów obejmie majonezy regionalne – Kielecki, Pegaz, Napoleoński, Pomorski, Kętrzyński czy Świdnicki. Lokalne smaki zagoszczą też w ofercie twarogów, a nawet serków homogenizowanych – ich entuzjaści będą mogli skosztować wersji z Czarnkowa, Siedlec, Grudziądza czy Krasnegostawu.
Dla koneserów mięs i wędlin Biedronka przygotowała specjały od lokalnych producentów: m.in. salceson polski od Niebieszczańskich (16,90 zł/kg), kiełbasę polską dojrzewającą Palcówka Lenarcik (26,90 zł/kg) czy kiełbasę z cielęciną Biegun (29,99 zł/kg).
Oferta „Dumni z tego, co nasze” jest dostępna od 31 stycznia do 6 lutego br. lub do wyczerpania produktów. Część produktów dostępna będzie w innych terminach lub tylko w wybranych sklepach – stosowne oznaczenia umieszczono w folderze.
Współpraca Biedronki z rodzimymi dostawcami
Współpraca z polskimi dostawcami i budowanie z nimi długoterminowych partnerstw jest jednym z filarów strategii Biedronki. Natomiast w samym 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Wśród wielu kategorii odsetek artykułów pochodzących od krajowych dostawców sięga niemal 100 proc. – wśród nich są: pieczywo, wędliny, piwa i cydry, napoje, nabiał i tłuszcze, świeże ryby, słodycze czy karma dla zwierząt.
Na półkach Biedronki, poza artykułami dostępnymi w skali całego kraju, znaleźć można również artykuły oferowane tylko lokalnie, pochodzące od miejscowych producentów. W sumie na każdy z 16 regionów przypada ok. 8 produktów lokalnych, łącznie tworząc pulę ok. 130 produktów typowych dla danego regionu.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

marki własnepolscy dostawcypromocje
Read More
Informacje produktowe
100 podstawowych produktów z Biedronki w jeszcze niższych cenach
marki własne
promocje
04.03.2020
Informacje produktowe
Polskie smaki. Specjały kuchni regionalnej w nowej ofercie Biedronki
promocje
marki własne
marki producenckie
13.02.2020
Informacje produktowe
Biedronka stawia na… leniwce i jednorożce
marki własne
promocje
hr
06.08.2019
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause