Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Informacje korporacyjne
promocje

Ale tydzień! w Biedronce!

Śpiewające zaproszenie do Biedronki

17.07.2019

Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.

Biedronka od wielu lat konsekwentnie wykorzystuje piosenki i motywy muzyczne w swoich kampaniach reklamowych. Na przykład, emitowana w 2012 roku kampania „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” była oparta również o motyw muzyczny, powracający w kolejnych produkcjach wideo. W ostatnich latach sieć korzystała już ze znanych hitów muzycznych, prezentowanych w nowych aranżacjach. Tak było w przypadku „Piciopaków” – (oryg. „Macarena” zespołu Los Del Rio) czy pieluszek Dada („Da da da” - Trio), a w 2018 roku przy okazji Mistrzostw Świata w piłce nożnej nastrój filmu reklamowego sieci wspomagał utwór zespołu Queen – „Under Pressure”.

Muzyka jest niezwykle silnym nośnikiem emocji – radości, a czasami wzruszeń. Dzięki temu przygotowując nasze kampanie możemy sięgać po wiele trafiających do wyobraźni skojarzeń czy kanonów kulturowych. Teksty z reklam Biedronki wchodzą do języka potocznego jako swoiste ikony. To sprawia, że budujemy niezwykłą, unikalną na rynku więź z naszymi klientami. Przygotowując nasze kreacje reklamowe chcemy nie tylko informować o aktualnej ofercie, ale także bawić naszych odbiorców.

Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska.

Lider rozpoznawalności

Wg ostatnich badań rozpoznawalności marki (PRM, 2018) 80% polskich gospodarstw domowych jest regularnymi klientami Biedronki. Dla 50% gospodarstw domowych Biedronka jest głównym sklepem, gdzie robią regularne zakupy.

To sprawia, że zdecydowana większość klientów, do których dotrze reklama, faktycznie każdego tygodnia robi regularne zakupy w jednym z ponad 2900 sklepów sieci Biedronka

Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska.

„Ale Tydzień!” została przygotowana na zlecenie Biedronki przez Agencję Duda Ads Polska. Zakupem nośników zajął się dom mediowy Wavemaker. Kampania będzie widoczna w mediach takich jak radio, telewizja, czy platformy VOD oraz portale internetowe, a także w mediach outdoorowych i w sklepach na nośnikach własnych Biedronki.
Poznaj promocję Ale Tydzień! w Biedronce!
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

promocje
Załączniki
audio
BIEDRONKA_ALE_TYDZIEN_PERSIL_RD_30s_emis.mp3
mp3
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Już kilkaset tysięcy klientów Biedronki „wykleiło” sobie książkę o Słodziakach
Klienci Biedronki ruszyli na wielkie świąteczne zbiory. W ramach akcji „Wielkanocna wyklejanka” kolekcjonowali naklejki, które uprawniają do otrzymania za darmo trzeciej części książki o przygodach Słodziaków albo 15-procentowego rabatu na zakupy. Popularność akcji jest ...
Akcje lojalnościowe
promocje
15.04.2019
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Owoce i kosmetyki teraz albo nigdy w Biedronce
promocje
moja biedronka
22.06.2020
Informacje produktowe
Promocje jak nigdy. Biedronka obniża ceny do poziomu sprzed lat.
promocje
19.06.2020
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO