Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
Akcje lojalnościowe

Kampania marketingowa Gang Słodziaków wystartowała

27.08.2019

Nastąpił wyczekiwany powrót Gangu Słodziaków. Ich przejście przez magiczny portal do sklepów Biedronki jest wspierane przez szeroko zakrojoną kampanię marketingową, która ruszyła 26 sierpnia br.

W tym roku Słodziaków jest aż 10, a ich rolą jest zachęcanie do czytania i rozwijania wyobraźni. Będzie to tym łatwiejsze, że akcji towarzyszy zupełnie nowa książka o Słodziakach. Przekaz dotyczący znaczenia czytania został podkreślony w kampanii marketingowej sieci. Jest ona prowadzona w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, internecie, mediach społecznościowych i sklepach Biedronka. W tym roku sieć uruchomiła także kampanię outdoorową.
Kampania teaserowa projektu wystartowała 19 sierpnia – składał się na nią 15-sekundowy spot ,,Coś magicznego zbliża się do Biedronki”, dostępny również na kanale sieci w serwisie YouTube. W kolejnych dniach ruszyły także spoty w radio oraz w sklepach sieci za pośrednictwem systemu dźwiękowego.  
Główną kampanię akcji Gang Słodziaków zainicjował 26 sierpnia spot reklamowy. Jest on kontynuacją rozpoczętej w teaserach historii. Jego akcja rozpoczyna się w dziecięcym namiocie rozstawionym w pokoju rodzeństwa. Dzieci, dzięki książce, przenoszą się przez magiczny portal do Słodziakowego Lasu. Wołanie mamy przywołuje je z powrotem do domu, jednak nie jest to koniec opowieści, które przygotowała Biedronka
klip1.jpg
Spot trwa 30 sek. Jest emitowany zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat, jak i kanałach dziecięcych. W odróżnieniu od ubiegłorocznej kampanii, w tym roku rozszerzoną wersję spotu można zobaczyć na kinowych ekranach w Multikinie i Cinema City. Można go też obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube.
W tym roku sieć uruchomiła też kampanię OOH - bohaterowie historii znajdują się na billboardach umieszczonych w największych miastach Polski, na przystankowych citylightach oraz na miejskich autobusach. Słodziakowe spoty czekają również na podróżnych na ekranach w warszawskim metrze. Gang Słodziaków jest również szeroko promowany w 2916 sklepach Biedronkach w całym kraju na plakatach, flagach i za pośrednictwem kolorowych ekspozytorów w sklepie.

Co ważne, nasza kampania informuje nie tylko o możliwości włączenia się do zabawy i zbierania Słodziaków, ale też podkreśla rolę wagę codziennego czytania książek dzieciom jako doskonałego sposobu na wspólne spędzanie czasu i pobudzania wyobraźni.  Dodatkowo, poza standardowymi elementami przekazu marketingowego, rozszerzyliśmy ją o dodatkowe elementy: Wieczorynki Słodziaków na YouTube, czyli opowiadania o ich przygodach, czytane przez znanych i lubianych aktorów, teledyski oraz aplikację mobilną bogatą w gry i zabawy. Jesteśmy pewni, że będą one stanowiły znakomitą inspirację zarówno dla dzieci, jak i ich rodziców.

Dorota Wrotek, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.  

Koncept akcji Gang Słodziaków i jej realizacja należy do sieci Biedronka, natomiast agencją odpowiedzialną za kreację jest Duda Polska. Część digitalowa kampanii została zrealizowana przez Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Dodatkowe atrakcje w świecie Słodziaków

Już kolejny rok z rzędu świat Słodziaków tętni życiem – oprócz samych maskotek, Biedronka uruchomiła też dedykowaną aplikację mobilną. Umożliwia ona m.in. odtworzenie melodyjek i dźwięków lasów z QR kodów zamieszczonych w książce, opowiadającej o przygodach Gangu.  Dodatkowo na kanale sieci na YouTubie można obejrzeć 5 nowych teledysków, w których tym razem rysunkowym bohaterom Gangu w tańcu będą towarzyszyć dzieci. Zamieszczono tam też Wieczorynki, czyli barwne historie o Słodziakach czytane przez znanych aktorów.

O akcji Gang Słodziaków

Nowa akcja lojalnościowa Biedronki ruszyła 26 sierpnia br. W jej ramach klienci robiąc regularne zakupy w Biedronce, mogą za darmo zdobyć maskotki członków Gangu Słodziaków – w tym roku w dwóch formatach: małym i dużym - oraz nową niezwykłą książkę opisującą ich barwne przygody. By wziąć udział w akcji, wystarczy na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki można kolekcjonować do 17 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać do 1 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.
Poprzednia edycja akcji okazała się dużym sukcesem - w sumie w rękach klientów znalazło się ponad 7 milionów Słodziaków. W jej ramach wydano też trzy części książki opowiadające o przygodach członków Gangu, które trafiły do ponad 2 milionów polskich domów.   Więcej szczegółów na temat akcji „Gang Słodziaków” oraz jej regulamin i wyłączenia będzie można znaleźć od 26 sierpnia br. na stronie Gangu Słodziaków.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Akcje lojalnościowe
Załączniki
klip1.jpg
jpg
Pobierz
klip2.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Gang Fajniaków – nowi superbohaterowie Biedronki
fajniaki
Akcje lojalnościowe
gang fajniaków
26.08.2020
Informacje produktowe
14 szkół z województwa kujawsko-pomorskiego wyróżnionych w konkursie Biedronki „Szkolne Przygody Gangu Słodziaków”!
19.12.2019
Informacje produktowe
18 szkół z województwa dolnośląskiego wyróżnionych w konkursie Biedronki „Szkolne Przygody Gangu Słodziaków”!
19.12.2019
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO