Słodziaki zawładnęły nie tylko sercami klientów Biedronki, ale również zestawieniem najchętniej oglądanych reklam na YouTube. Spot „Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal!”, informujący o ponownym pojawieniu się Gangu Słodziaków w sklepach, zdobył pierwsze miejsce w sierpniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard – Poland.
Od początku zależało nam na tym, by nasza akcja była czymś więcej niż tylko kolekcjonowaniem pluszaków – z myślą o najmłodszych stworzyliśmy książki o przygodach Słodziaków oraz aplikację mobilną. Rozbudowaliśmy też strefę słodziakowych teledysków czy wieczorynek na YouTube. Od 26 sierpnia, czyli od momentu rozpoczęcia akcji, wszystkie zamieszczone przez nas filmiki ze Słodziakami w roli głównej obejrzano na YT już ponad 5 milionów razy.
Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.