Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
Akcje lojalnościowe

Gang Słodziaków liderem oglądalności w sierpniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard

04.10.2019

Słodziaki zawładnęły nie tylko sercami klientów Biedronki, ale również zestawieniem najchętniej oglądanych reklam na YouTube. Spot „Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal!”, informujący o ponownym pojawieniu się Gangu Słodziaków w sklepach, zdobył pierwsze miejsce w sierpniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard – Poland.

W zestawieniu tworzonym przez YouTube prezentowane są reklamy, najchętniej oglądane przez użytkowników portalu. Nagrodzony spot Biedronki, przedstawiający nowych bohaterów Gangu Słodziaków oraz zapowiadający kolejną edycję programu, został obejrzany przez użytkowników portalu już ponad 2 miliony razy oraz stał się niekwestionowanym liderem wśród reklam w sierpniu.

Od początku zależało nam na tym, by nasza akcja była czymś więcej niż tylko kolekcjonowaniem pluszaków – z myślą o najmłodszych stworzyliśmy książki o przygodach Słodziaków oraz aplikację mobilną. Rozbudowaliśmy też strefę słodziakowych teledysków czy wieczorynek na YouTube. Od 26 sierpnia, czyli od momentu rozpoczęcia akcji, wszystkie zamieszczone przez nas filmiki ze Słodziakami w roli głównej obejrzano na YT już ponad 5 milionów razy.

Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Celem akcji „Gang Słodziaków” jest m.in. zachęcenie dzieci do czytania - Biedronka z myślą o najmłodszych stworzyła książkę o przygodach Słodziaków oraz aplikację, w której dzieci i rodzice znajdą audiobooki czy filmy. Akcji towarzyszą również piosenki i wieczorynki, czytane przez znanych aktorów. Przygody Słodziaków mają rozbudzić w dzieciach wyobraźnię, zachęcić je do sięgania po książki, ale też edukować w tak ważnych kwestiach jak ekologia.
Akcji towarzyszy kampania 360° „Gang Słodziaków. Magiczny portal”, prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie, kinach, mediach społecznościowych oraz na terenie sklepów, OOH i w środkach komunikacji miejskiej.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Akcje lojalnościowe
Załączniki
Gang Słodziaków_grafika.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Gang Fajniaków – nowi superbohaterowie Biedronki
fajniaki
Akcje lojalnościowe
gang fajniaków
26.08.2020
Informacje produktowe
14 szkół z województwa kujawsko-pomorskiego wyróżnionych w konkursie Biedronki „Szkolne Przygody Gangu Słodziaków”!
19.12.2019
Informacje produktowe
18 szkół z województwa dolnośląskiego wyróżnionych w konkursie Biedronki „Szkolne Przygody Gangu Słodziaków”!
19.12.2019
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO