Już po raz siódmy Biedronka okazała się najsilniejszą medialnie marką spośród wszystkich badanych sieci handlowych w rankingu Top Marka realizowanym przez magazyn „Press” oraz „Press-service”.
Blisko 600 tys. publikacji o dotarciu na poziomie ponad 666 mln pozwoliło uzyskać liderowi rynku sprzedaży detalicznej znaczną przewagę nad konkurentami z branży.
- liczba publikacji: 597 001
- indeks sentymentu (współczynnik oparty na wydźwięku): 2,68
- impact (dotarcie wzmianki o marce): 666 255 218

Biedronka laureatem Top Marka 2019
Sieć Biedronka już 7. raz znalazła się na szczycie zestawienia badania Top Marka w kategorii markety spożywcze. Dzięki tak dużej liczbie publikacji oraz dotarciu na poziomie ponad 660 mln możemy każdego dnia być jeszcze bliżej naszych klientów i dzielić się z nimi najważniejszymi informacjami o naszych sklepach oraz ofercie. Szczególnie cieszy nas to, że media piszą o Biedronce nie tylko w kontekście oferty produktowej, niskich cen i rozwoju sieci, ale także nowinek technologicznych czy działań z obszaru społecznej odpowiedzialności
Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska S.A.