Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Kopiuj tekst
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne
Nagrody i wyróżnienia

Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych

06.11.2019

Już po raz siódmy Biedronka okazała się najsilniejszą medialnie marką spośród wszystkich badanych sieci handlowych w rankingu Top Marka realizowanym przez magazyn „Press” oraz „Press-service”.

Blisko 600 tys. publikacji o dotarciu na poziomie ponad 666 mln pozwoliło uzyskać liderowi rynku sprzedaży detalicznej znaczną przewagę nad konkurentami z branży.

XII edycję badania Top Marka przygotowano w oparciu o analizę materiałów z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowanych w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. W badaniu wytypowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. Sieć sklepów Biedronka po raz siódmy z rzędu została liderem w sektorze „Markety Spożywcze”. Siła marki (decydująca o miejscu w zestawieniu) w tegorocznym rankingu została określona na 1 784 244. Składają się na nią takie wartości jak:
  •  liczba publikacji: 597 001
  • indeks sentymentu (współczynnik oparty na wydźwięku): 2,68
  • impact (dotarcie wzmianki o marce): 666 255 218
Biedronka laureatem Top Marka 2019

Biedronka laureatem Top Marka 2019

Popularnym tematem w analizowanym okresie było wdrażanie przez sieci innowacyjnych rozwiązań i wzmacnianie ich obecności w internecie. W przypadku Biedronki w przekazie medialnym sporo miejsca poświęcono wdrożeniu w sklepach możliwości płacenia BLIKiem.  Dużym zainteresowaniem mediów cieszył się też temat zmiany wynagrodzeń pracowników sieci.

Sieć Biedronka już 7. raz znalazła się na szczycie zestawienia badania Top Marka w kategorii markety spożywcze. Dzięki tak dużej liczbie publikacji oraz dotarciu na poziomie ponad 660 mln możemy każdego dnia być jeszcze bliżej naszych klientów i dzielić się z nimi najważniejszymi informacjami o naszych sklepach oraz ofercie. Szczególnie cieszy nas to, że media piszą o Biedronce nie tylko w kontekście oferty produktowej, niskich cen i rozwoju sieci, ale także nowinek technologicznych czy działań z obszaru społecznej odpowiedzialności

Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska S.A.  

Od 12 lat „PRESS” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” analizują marki, wyłaniając spośród nich te najpopularniejsze. W wyniku badania powstają branżowe rankingi ilościowe i jakościowe, pokazujące m.in. wizerunek poszczególnych marek w publikacjach prasowych, internetowych i mediach społecznościowych.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Nagrody i wyróżnienia
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka z tytułem Solidnego Pracodawcy
Nagrody i wyróżnienia
hr
11.12.2019
Informacje korporacyjne
Ranking TOP CEE: właściciel sieci Biedronka między gigantami
Nagrody i wyróżnienia
05.09.2019
Informacje korporacyjne
Dwie prestiżowe nagrody dla sieci Biedronka
Sieć Biedronka otrzymała dwie ważne nagrody branżowe: Retail Business Award dla Architekta rynku FMCG i Market Roku – Sieci handlowe za Najlepszą ofertę produktów świeżych. Oficjalne wręczenie nagród odbyło się podczas Gali wieńczącej tegoroczny, dwunasty Kongres Rynku F...
Nagrody i wyróżnienia
29.05.2019
Czytaj więcej
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO