strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Debiut Biedronki nagrodzony przez ekspertów ds. CSR
Społeczna odpowiedzialność

NAGRODA DLA SIECI BIEDRONKA ZA RAPORT ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

Debiut Biedronki nagrodzony przez ekspertów ds. CSR

15.10.2020

W roku, w którym Biedronka obchodzi 25-lecie swojego istnienia, największa sieć detaliczna w Polsce opublikowała swój pierwszy raport zrównoważonego rozwoju „Codziennie odpowiedzialni”. Został on dostrzeżony przez ekspertów i otrzymał prestiżową nagrodę przyznawaną przez jury konkursu Raporty Społeczne, organizowanego przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Raport prezentuje przede wszystkim dobre praktyki na polu społecznej odpowiedzialności biznesu z lat 2018-2019, jednak zawiera również wiele informacji o tym, jak Biedronka rozwijała się w ciągu ostatniego ćwierćwiecza.

POBIERZ RAPORT BIEDRONKI
14 października odbyła się gala online konkursu Raporty Społeczne, największej tego typu inicjatywy w Polsce. Do tegorocznej, 14. edycji zgłoszono 56 publikacji, z czego: 12 to debiuty (w tym raport sieci Biedronka), 15 to raporty zintegrowane, a 3 to raporty organizacji pozarządowych. W kategorii najlepszy debiut nagroda przypadła przygotowanemu przez sieć Biedronka raportowi zrównoważonego rozwoju za lata 2018-2019 „Codziennie odpowiedzialni”.

Jesteśmy dumni, że w jednym miejscu zbieramy najważniejsze praktyki z 5 filarów społecznej odpowiedzialności naszej sieci. Ciesząc się z nagrody za debiut roku, nie zapominamy, że to jest motywacja do dalszej pracy. Ten pierwszy raport powstał w roku 25-lecia działania sieci Biedronka na polskim rynku i już mamy plany na kolejne 25 lat, oczywiście również związane z hasłem „codziennie odpowiedzialni".

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka

Jury konkursu Raporty Społeczne nagrodziło raport sieci Biedronka w kategorii najlepszy debiut. Doceniliśmy sposób, w jaki został on napisany: ciekawy i poruszający wszystkie kluczowe obszary działalności. Uwzględnienie aspektów związanych z edukacją konsumenta i kwestii oddziaływania na klimat zasługują na szczególne podkreślenie.

Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, przewodnicząca jury Konkursu Raporty Społeczne

To nie jedyna inicjatywa Biedronki w tym obszarze, mająca na celu jeszcze szerzej promować idee zrównoważonego rozwoju oraz prezentować strategię społecznej odpowiedzialności sieci. W październiku Biedronka wzięła udział w 8. edycji Targów CSR jako partner główny. Tegoroczna formuła była realizowana online. W trakcie wydarzenia sieć handlowa była gospodarzem panelu dyskusyjnego dotyczącego zasad ekoprojektowania i dzieliła się swoimi doświadczeniami w zakresie redukcji plastiku. Jednym z tematów rozmowy był również założony 10 września Polski Pakt Plastikowy, którego Biedronka została jednym z członków-założycieli.
W części targowej przygotowała również wirtualne stoisko, na którym m.in. można było się zapoznać z treściami z obszaru ekologii, odbywając wirtualny spacer, w którym zaprezentowane były przykłady produktów poddanych w ostatnim czasie przeprojektowaniu z myślą o środowisku naturalnym.
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu, największej i najdłużej działającej, już od 20 lat, organizacji pozarządowej w Polsce zajmującej się upowszechnianiem standardów odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju wśród firm w kraju.

Dowiedz się więcej na temat społecznej odpowiedzialności Biedronki
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Prawie 7 milionów zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie WOŚP
30.01.2023
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka zaczyna odliczanie do 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
26.01.2023
Społeczna odpowiedzialność
Okładka dla pupila lub zakupy z asystą, czyli Biedronka dla WOŚP
24.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO