Przygody biedronkowego Gangu Fajniaków karmią już nie tylko dziecięcą wyobraźnię, ale również potrzebujące dzieci w całej Polsce. Zgodnie ze złożoną w grudniu zeszłego roku obietnicą, sieć Biedronka przekazuje na rzecz programu Pajacyk cały przychód ze sprzedaży książki Gangu Fajniaków „Zimowa przygoda”. Klienci Biedronki kupili w ciągu pierwszego miesiąca ponad 215 tys. egzemplarzy książki, tym samym zapewniając dzieciom ponad 325 tys. ciepłych posiłków.
Współpraca z Pajacykiem jest bardzo ważna nie tylko dla naszej sieci, ale również – jak się okazało – dla klientów Biedronki. Jesteśmy dumni, że tak wiele osób zaangażowało się w pomoc potrzebującym dzieciom, wspierając Gang Fajniaków w ich misji pomagania. To właśnie dzięki zaangażowaniu klientów, przekazujemy najmłodszym w potrzebie setki tysięcy ciepłych, pełnowartościowych posiłków. Mamy nadzieję, że pomaganie jest zaraźliwe, i że najmłodsi będą uczyli się od postaci Gangu wrażliwości na problemy swoich rówieśników.
mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej sieci Biedronka.
Już wiemy, że dzięki wsparciu sieci Biedronka i klientów będziemy mogli sfinansować ponad 325 000 posiłków dla potrzebujących dzieci w całej Polsce. Jest to szczególnie ważne teraz, w trudnych czasach pandemii, ponieważ daje nam możliwość pomagania najbardziej potrzebującym dzieciom. Dzięki współpracy z siecią Biedronka jesteśmy spokojni o przyszłość programu Pajacyk.
zapewnia Barbara Wiśniewska, w PAH odpowiedzialna za współpracę z biznesem.