Piórko, konkurs Biedronki na książkę dla dzieci, został stworzony po to, by nadać wiatru w żagle debiutującym twórcom. Od 2015 roku zwycięzcy w kategoriach Tekst i Ilustracje otrzymują po 100 tys. zł nagrody każdy, a stworzona przez nich książka trafia do sprzedaży we wszystkich sklepach sieci. Od 11 lutego rusza nabór tekstów do siódmej edycji konkursu. Debiutanci mogą nadsyłać swoje prace tekstowe do 22 marca i razem z Piórkiem wypłynąć na szerokie wody polskiej literatury dla dzieci.
Piórko ma już swoją renomę, a my w sieci Biedronka mamy kolejne pomysły na to, jak dalej rozwijać ten konkurs. Wiele zależy od tego zwycięskiego tekstu, którego właśnie zaczynamy szukać. To idealna okazja, żeby wyjąć z szuflady gotową opowieść albo wreszcie siąść do pisania książki dla dzieci, którą od wielu lat miało się już w głowie. Jako sieć zadbamy już o to, żeby ta opowieść trafiła do setek tysięcy polskich domów.
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka i juror Piórka