strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Społeczna odpowiedzialność

Biedronka ze Złotym Listkiem CSR

09.06.2021

Redakcja tygodnika Polityka przyznała Jeronimo Martins Polska S.A., właścicielowi sieci Biedronka Złoty Listek CSR. To przyznawana już po raz dziesiąty nagroda za działania firm w obszarze odpowiedzialności społecznej. W tym roku Złote Listki otrzymało 14 ze 124 zgłoszonych firm. Polityka wyróżniła też program Biedronki „Czas na wspieranie małych producentów”. Nagroda i wyróżnienie zostały wręczone podczas uroczystej gali we wtorek, 8 czerwca br.

Listki CSR Polityka przyznawała w tym roku po raz dziesiąty. Redakcja nagradza te działające w Polsce firmy, które wspierają zrównoważony rozwój i angażują się społecznie. W tym roku do zestawienia zgłosiła się rekordowa liczba 124 firm, spośród których 54 otrzymało Biały Listek, 24 - Srebrny, a 14 – Złoty. W rankingu Polityki brane są pod uwagę m.in. takie kwestie jak zarządzanie i ład organizacyjny, przestrzeganie praw człowieka, działania na rzecz pracowników i konsumentów, ochrona środowiska naturalnego, uczciwa praktyka biznesowa i zaangażowanie społeczne.
Nagroda została przyznana na oficjalnej gali 8 czerwca

Nagroda została przyznana na oficjalnej gali 8 czerwca

Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci Biedronka, otrzymała Złoty listek CSR 2021, a także „Wyróżnienia za dobre praktyki”. To drugie za program Biedronki „Czas na wspieranie małych producentów”.

Złoty Listek CSR jest docenieniem naszych codziennych starań, by prowadzić biznes w coraz bardziej zrównoważony sposób. To potwierdzenie, że kurs, który obraliśmy, jest właściwy. Przed nami jeszcze więcej pracy i jeszcze wyżej zawieszona poprzeczka. Strategia zrównoważonego rozwoju Biedronki opiera się na pięciu filarach i zakłada ambitne zobowiązania na lata 2021-2023, które dotykają praktycznie każdego aspektu działania naszej firmy

Karolina Błońska-Szubstarska, starszy menedżer ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w sieci Biedronka

Wyróżnioną przez Politykę inicjatywę Biedronka rozpoczęła się w 2020 roku. Wtedy to sieć zaprosiła drobnych lokalnych dostawców do zaopatrywania jej sklepów w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów”. Artykuły pochodzące od nich dotąd były dostępne zwykle w pojedynczych regionach, co było efektem ograniczonych możliwości produkcyjnych. Dzięki akcji Biedronki nawet małe firmy mogły stać się jej dostawcami.
Za sprawą „Czas na wspieranie małych producentów” w sumie do oferty Biedronki zostało dodanych ponad 200 produktów od ok. 140 lokalnych dostawców.
Więcej informacji o inicjatywach społecznych znajduje się na stronie csr.biedronka.pl

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Biedronka_Złoty_listek.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka redukuje zużycie plastiku o ponad 1290 ton
02.03.2023
Społeczna odpowiedzialność
Podążaj za wyobraźnią i zdobądź 100 tys. zł od Biedronki dla debiutujących pisarzy
28.02.2023
Społeczna odpowiedzialność
Startuje program dla Kół Gospodyń Wiejskich
27.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO