Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Biedronka usunęła jaja klatkowe już z ponad 1100 sklepów
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Społeczna odpowiedzialność

Biedronka usunęła jaja klatkowe już z ponad 1100 sklepów

05.07.2021

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Biedronka dotrzymuje słowa i sukcesywnie eliminuje jaja klatkowe z oferty w kolejnych sklepach na terenie kraju. Od lipca już jedna trzecia placówek sieci sprzedaje tylko jaja świeże oznaczone cyframi 0,1,2. Kolejne placówki przestaną oferować jaja klatkowe od września, a ostatnie z końcem 2021 roku. Tym samym Biedronka robi kolejny, zdecydowany krok w procesie eliminacji świeżych jaj klatkowych z oferty.

Biedronka ogłosiła, że zaprzestanie sprzedaży świeżych jaj klatkowych do końca 2021 roku. Pierwszym regionem, który zrezygnował z jaj oznaczonych symbolem „3” z początkiem tego roku, był ten obejmujący Warszawę. Od lipca br. dołączają kolejne regiony sieci, obsługiwane przez centra dystrybucyjne w Brzegu, Mszczonowie, Sieradzu, Krakowie i Sosnowcu. Łącznie jest to już ponad 1100 sklepów z szyldem Biedronka
1 września br. zaprzestanie sprzedaży jaj klatkowych kolejne 1000 placówek Biedronki, zaopatrywanych przez centra dystrybucyjne w Grudziądzu, Kostrzynie, Gdańsku, Rudzie Śląskiej i Gorzowie Wielkopolskim.

Ogłoszony przez nas proces odchodzenia od sprzedaży świeżych jaj klatkowych postępuje zgodnie z założonym przez nas planem. Co więcej, rezygnacja z jaj „trójek” zakończy się w Biedronce na długo przed rozważanym przez instytucje unijne terminem.

Marcin Domański dyrektor handlowy w sieci Biedronka

chow alternatywny.jpg
Chowy alternatywne (oznaczone kodami „0”„1”, „2”) cechuje:
  • Możliwość swobodnego poruszania się kur, co pozytywnie wpływa na samopoczucie, kondycję i zachowanie się ptaków.
  • Kury zaspokajają swoje naturalne potrzeby takie jak trzepotanie skrzydłami czy grzebanie w podłożu.
  • Swobodny dostęp do wybiegu na świeżym powietrzu (0 - chów ekologiczny  i 1 – wolno wybiegowy).
* W niektórych sklepach mogą znajdować się ostatnie opakowania jaj "3", które sieć wyprzedaje, by nie kierować ich do likwidacji.

Tytułowe zdjęcie: Jazlyn Butler on Unsplash

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
chow alternatywny.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka inwestuje w zdrową przyszłość
26.05.2025
Społeczna odpowiedzialność
Alarmujący raport Fundacji Biedronki
23.05.2025
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka silna różnorodnością – codziennie
21.05.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO