strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Biedronka usunęła jaja klatkowe już z ponad 1100 sklepów
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Społeczna odpowiedzialność

Biedronka usunęła jaja klatkowe już z ponad 1100 sklepów

05.07.2021

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Biedronka dotrzymuje słowa i sukcesywnie eliminuje jaja klatkowe z oferty w kolejnych sklepach na terenie kraju. Od lipca już jedna trzecia placówek sieci sprzedaje tylko jaja świeże oznaczone cyframi 0,1,2. Kolejne placówki przestaną oferować jaja klatkowe od września, a ostatnie z końcem 2021 roku. Tym samym Biedronka robi kolejny, zdecydowany krok w procesie eliminacji świeżych jaj klatkowych z oferty.

Biedronka ogłosiła, że zaprzestanie sprzedaży świeżych jaj klatkowych do końca 2021 roku. Pierwszym regionem, który zrezygnował z jaj oznaczonych symbolem „3” z początkiem tego roku, był ten obejmujący Warszawę. Od lipca br. dołączają kolejne regiony sieci, obsługiwane przez centra dystrybucyjne w Brzegu, Mszczonowie, Sieradzu, Krakowie i Sosnowcu. Łącznie jest to już ponad 1100 sklepów z szyldem Biedronka
1 września br. zaprzestanie sprzedaży jaj klatkowych kolejne 1000 placówek Biedronki, zaopatrywanych przez centra dystrybucyjne w Grudziądzu, Kostrzynie, Gdańsku, Rudzie Śląskiej i Gorzowie Wielkopolskim.

Ogłoszony przez nas proces odchodzenia od sprzedaży świeżych jaj klatkowych postępuje zgodnie z założonym przez nas planem. Co więcej, rezygnacja z jaj „trójek” zakończy się w Biedronce na długo przed rozważanym przez instytucje unijne terminem.

Marcin Domański dyrektor handlowy w sieci Biedronka

chow alternatywny.jpg
Chowy alternatywne (oznaczone kodami „0”„1”, „2”) cechuje:
  • Możliwość swobodnego poruszania się kur, co pozytywnie wpływa na samopoczucie, kondycję i zachowanie się ptaków.
  • Kury zaspokajają swoje naturalne potrzeby takie jak trzepotanie skrzydłami czy grzebanie w podłożu.
  • Swobodny dostęp do wybiegu na świeżym powietrzu (0 - chów ekologiczny  i 1 – wolno wybiegowy).
* W niektórych sklepach mogą znajdować się ostatnie opakowania jaj "3", które sieć wyprzedaje, by nie kierować ich do likwidacji.

Tytułowe zdjęcie: Jazlyn Butler on Unsplash

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
chow alternatywny.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Ponad 10 000 kart na zakupy dla uchodźców od Fundacji Biedronki
23.05.2022
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka dla Ziemi, nie tylko od święta
22.04.2022
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka i Okresowa Koalicja rozszerzają współpracę i pomagają potrzebującym z Ukrainy
08.04.2022
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO