Rok 2020 z pewnością zapisze się w historii jako naznaczony pandemią koronawirusa. To był czas próby dla wszystkich. Również dla sieci Biedronka, która w krótkim czasie musiała dostosować się do nowej rzeczywistości. O tym jak na nowe wyzwania zareagowała Biedronka, nie zapominając o kontynuacji działań związanych chociażby z ochroną środowiska, zrównoważonym łańcuchem dostaw czy wspieraniem lokalnych społeczności, można przeczytać w najnowszym raporcie zrównoważonego rozwoju za 2020 rok.
Jesteśmy jedną z największych firm w Polsce i doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że wszystkie nasze decyzje oddziałują na miliony klientów, dziesiątki tysięcy pracowników, a także na środowisko naturalne i całą krajową gospodarkę. Wiemy, że dla Biedronki nie ma innej ścieżki rozwoju w Polsce niż rozwój zrównoważony. A co najważniejsze, tę wizję podzielamy wszyscy w firmie – od pracowników sklepów po kadrę zarządzającą.
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR sieci Biedronka.
- Promowanie zdrowych nawyków żywieniowych;
- Zrównoważony łańcuch dostaw;
- Poszanowanie środowiska naturalnego;
- Bycie godnym zaufania pracodawcą;
- Wspieranie lokalnych społeczności.
Raport został wydrukowany na papierze Nautilus SuperWhite wyprodukowanym w 100% z recyklingu. Używanie papieru ekologicznego świadczy o świadomej trosce o środowisko naturalne. Papier posiada certyfikat FSC Recycled oraz EU Ecolabel.