Już w ten handlowy weekend ponad 9 tysięcy kolorowych puszek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy stanie we wszystkich sklepach największej sieci handlowej w Polsce. Biedronka rozpoczyna zbiórkę pieniędzy dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci jako sponsor główny 30. Finału WOŚP.
To partnerstwo świadczy o podziwie i szacunku dla pracy Fundacji WOŚP i jej kierownictwa w ostatnich trzech dekadach.
Pedro Soares Dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins w czasie podpisania umowy między Biedronką i WOŚP w listopadzie
Współpraca z Biedronką to nie tylko umożliwienie wsparcia celu 30. Finału WOŚP, czyli okulistyki dziecięcej, za pomocą wrzutki do puszki przy kasach, ale także piękne i kolorowe orkiestrowe gadżety, z których jesteśmy niesamowicie dumni.
Jerzy Owsiak, prezes Zarządu Fundacji WOŚP