7,2 milionów złotych – to kwota, którą wpisano na czeku przekazanym Jurkowi Owsiakowi podczas 30. Finału WOŚP, która pomoże w zapewnieniu najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Ta kwota może się jeszcze nieco zmienić, ponieważ w dalszym ciągu trwa liczenie pieniędzy wrzuconych do puszek w ponad 3200 sklepów sieci w całej Polsce, a także aukcje internetowe unikatowego członka Gangu Swojaków – łosia – oraz 30 koszy produktów marek własnych Biedronki, wystawionych na licytację. Biedronka po raz pierwszy podczas jubileuszowego 30. Finału została jednym ze sponsorów głównych Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Dziękujemy wszystkim naszym klientom, którzy masowo wsparli jubileuszowy cel 30. Finału WOŚP, wrzucając datki do puszek w trakcie codziennych zakupów oraz nabywając specjalne produkty WOŚP w sklepach sieci Biedronka. Cieszymy się, że wspólnie zagraliśmy tak głośno, a nasi klienci udowodnili, że tkwi w nich nieograniczony potencjał dobra. Nie byłoby tego sukcesu bez ponad 60 tysięcy naszych pracowników, którzy stali się zaangażowanymi wolontariuszami Orkiestry. Jesteśmy dumni, że mogliśmy uczestniczyć w tym narodowym święcie empatii i pomocy jako Sponsor Główny.
Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej i CSR sieci Biedronka
Fot. Agnieszka Kubilus