Życie jest zbyt krótkie, żeby odkładać marzenia na później. Zwłaszcza te o karierze literackiej i wielkich pieniądzach. Konkurs Biedronki na książkę dla dzieci Piórko może je spełnić i odmienić życie o 180 stopni. Ostateczny termin nadsyłania tekstów do jego ósmej edycji mija już 6 kwietnia br. Debiutujący pisarze, warto zakasać rękawy! Teksty można zgłaszać poprzez stronę piorko.biedronka.pl.
Jesteśmy bardzo ciekawi tegorocznych prac. Wiosenne dłuższe dni i większa dawka słońca przynoszą niezwykłą energię, która udziela się wszystkim, także debiutującym pisarzom. Wierzę, że tegoroczna, zwycięska książka pozwoli dzieciom przenieść się do magicznego, kolorowego i bezpiecznego świata na przekór otaczającej nas rzeczywistości.
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR sieci Biedronka
Najważniejsza jest chwila, kiedy człowiek ośmiela się postawić na siebie, uwierzyć w swoje możliwości i pozwolić innym ocenić swój talent. W Piórku nie liczy się doświadczenie, ani nazwisko. Chodzi o pomysł, wizję historii, która pozwoli czytelnikom chociaż na chwilę oderwać się od rzeczywistości. Trudno o piękniejszy widok niż zafascynowane dziecko, które prosi, aby czytać dalej i nie przerywać. Marzenia się spełniają, a dowodem na to jest, o ironio, „Fabryka marzeń”.
Justyna Woźniak, autorka książki „Fabryka marzeń”, zwyciężczyni pierwszego etapu konkursu w 2021 roku