Świąteczna linia słodyczy Magnetic przyciąga nie tylko smakiem, ale także dobrem. Produkty marki własnej Biedronki przygotowane specjalnie z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia umożliwią klientom wsparcie Szlachetnej Paczki, wyjątkowego programu społecznego organizowanego przez Stowarzyszenie WIOSNA. Tegorocznym hasłem towarzyszącym współpracy jest – Magnetic przyciąga dobro. W tej edycji sieć Biedronka, która jest partnerem głównym akcji, wykorzystuje również potencjał własnych kanałów komunikacji, by zachęcić swoich klientów do wsparcia akcji.
W tym roku Biedronka, wspierając już po raz trzeci Szlachetną Paczkę, kładzie szczególny nacisk na informowanie klientów o naszej wspólnej inicjatywie i zachęcanie ich do wsparcia potrzebujących. Wiemy, że 2022 rok jest szczególnie trudny, bo obfituje w potrzeby pomocowe dookoła nas. Ale też wierzymy w to, że każdy ma prawo do pięknych świąt.
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR w sieci Biedronka
Niesienie mądrej pomocy najbardziej potrzebującym nie byłoby możliwe bez współpracy z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej, nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy i klientów wspólnie przyciągamy dobro, by Szlachetna Paczka mogła działać na jeszcze większą skalę. Dziękujemy!
Dominika Langer-Gniłka, Wiceprezeska Stowarzyszenia Wiosna, Dyrektorka Działu Współpracy i Rozwoju