strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Biedronka zaczyna odliczanie do 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Społeczna odpowiedzialność

Biedronka zaczyna odliczanie do 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

26.01.2023

Biedronka nie byłaby sobą, gdyby nie oferowała klientom superofert przy każdej okazji. Tak jest i tym razem, w związku z 31. Finałem WOŚP, którego sieć jest głównym sponsorem. Od 26.01 przy zakupie dwóch produktów z logo WOŚP, drugi produkt w niższej cenie, klienci nabędą 60 proc. taniej. Produkty można mieszać dowolnie. Promocją są objęte zarówno czapki z najnowszej kolekcji Biedronki z emblematem sieci i czerwonym serduszkiem, jak i pozostałe produkty z charakterystyczną grafiką orkiestrową: koszulki, skarpetki, termosy i zabawki. Oferta obowiązuje do najbliższej finałowej niedzieli handlowej 29.01 włącznie.

O tym, że w tym roku Orkiestra zbiera pieniądze na walkę z sepsą, już wiemy. Ale nie wiemy, że część z nich została już zebrana dzięki ofiarności klientów Biedronki. Co ciekawe, do tej pory największą jednorazową donację w wysokości 500 zł wpłaciła pani Maria robiąca zakupy w Biedronce w Skierniewicach, właśnie przy okazji tych zakupów, a pan Mariusz z Warszawy wsparł WOŚP aż 37 razy, przychodząc do Biedronki po swoje ulubione warzywa i owoce. Ale to jeszcze nic. Rekordzistą w sumie przekazanych Orkiestrze datków jest pan Jan z Bydgoszczy, który ofiarował dotąd kwotę aż 1050 zł, także w czasie regularnych zakupów w sklepach sieci.
W ciągu najbliższych dni będzie jeszcze łatwiej podzielić się dobrem z chorymi, a przy okazji trafić na superokazje zakupowe. W Biedronce ruszyła bowiem promocja, która umożliwi klientom większe zaangażowanie we wsparcie 31. Finału WOŚP. O co chodzi? Przy zakupie dwóch produktów z logo WOŚP (w ramach jednej transakcji) z kartą Moja Biedronka klienci otrzymają drugi, tańszy produkt z 60-proc. upustem. Na produkty obowiązuje dzienny limit 6 sztuk. 
Czapki, które pomagają, z tegorocznej kolekcji występują w 10 różnych wzorach, których szeroka gama kolorystyczna spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Wśród mężczyzn największą popularnością cieszy się model w stonowanych, klasycznych odcieniach czerni i szarości. Kobiety natomiast postawiły na intensywne kolory, najczęściej wybierając model różowo-turkusowy z żółtym pomponem. Czapka, mająca w składzie 50 % wełny z merynosa, doskonale izoluje od zimna, dbając o utrzymanie optymalnej temperatury ciała. Biedronka przekaże cały przychód ze sprzedaży czapki, z wyłączeniem należnego podatku VAT, na wsparcie walki z sepsą.

W ubiegłym roku biedronkowe czapki okazały się prawdziwym hitem i w ciągu 3 tygodni nabyło je niemal pół miliona Polaków. Polacy w sposób naturalny przyjęli, że są one widocznym symbolem i identyfikacją wizualną wszystkich, którzy mają serce do pomagania. Mamy nadzieję, że tegoroczna kolekcja biedronkowych czapek znów będzie widoczna na ulicach Polski i że w ten sposób będziemy mogli wspólnie z klientami dodać jeszcze większą sumę do skarbca dobrych uczynków, z których słynie Orkiestra.

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka

Kolejny raz znajdziecie Państwo na półkach sklepowych Biedronki nasze piękne gadżety zaprojektowane specjalnie dla Biedronki. Podczas Finału chcemy wygrać z sepsą, ale także pragniemy wszystkim Państwu przekazać bardzo ważną wiadomość – „żyj zdrowo w zdrowym świecie”. Niech ten Finał będzie kolorowy i niech przypomina nam wszystkim o dbaniu o miejsca, w których żyjemy, mieszkamy i gdzie tworzymy tak piękne akcje jak nasz coroczny Finał. Wszystkim Państwu bardzo dziękujemy za wspieranie naszych działań.

Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji WOŚP

Cel 31. Finału, czyli zbiórkę pieniędzy na walkę z sepsą, można wspierać w sklepach Biedronka w trakcie codziennych zakupów podczas transakcji w kasach samoobsługowych oraz liniowych. Datki można też wrzucać do zaprojektowanych specjalnie dla Biedronki puszek WOŚP, znajdujących się przy kasach.
Warto również pamiętać, że do 12 lutego trwają aukcje Biedronki na rzecz WOŚP. Na licytację trafiła profesjonalna sesja zdjęciowa dla psa lub kota zakończona publikacją zdjęcia na okładce kwartalnika "Pupilowe Sprawy" (licytuj tutaj) oraz zakupy z ekspertem Biedronki i voucherem o wartości 300 zł (licytuj tutaj).
31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się już w najbliższą niedzielę 29 stycznia, która jednocześnie jest niedzielą handlową. Wszystkie sklepy sieci Biedronka będą otwarte do godziny 21:00.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka redukuje zużycie plastiku o ponad 1290 ton
02.03.2023
Społeczna odpowiedzialność
Podążaj za wyobraźnią i zdobądź 100 tys. zł od Biedronki dla debiutujących pisarzy
28.02.2023
Społeczna odpowiedzialność
Startuje program dla Kół Gospodyń Wiejskich
27.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO