strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Prawie 7 milionów zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie WOŚP
Społeczna odpowiedzialność

Foto Agnieszka Kubilus

Prawie 7 milionów zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie WOŚP

30.01.2023

6 900 000 złotych – to kwota, którą zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki na 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz kolejny została sponsorem głównym. Kwota, w skład której weszły dotacje od klientów oraz przychód ze sprzedaży biedronkowych czapek z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem, wesprze w tym roku walkę z sepsą. Co ważne, tę kwotę klienci mogą jeszcze zwiększyć, bo w dalszym ciągu w sprzedaży jest właśnie czapka, która pomaga. Dalej można wspierać WOŚP, licytując w trwających do 12.02 aukcjach Biedronki. 

Z kwoty prawie 7 milionów złotych przekazanej dla WOŚP większość środków pochodzi ze sprzedaży najnowszej kolekcji biedronkowych czapek, dostępnych tylko w Biedronce. Podobnie, jak w ubiegłym roku sieć wprowadziła do oferty czapki, które pomagają, a cały przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem należnego podatku VAT, zostanie przekazany na cel 31. Finału WOŚP. Kolorowe czapki, dostępne w 10 wariantach kolorystycznych w 2 rozmiarach od razu stały się widoczne na ulicach Polski. I mimo, że finałowa niedziela była wczoraj, to Biedronka gra dalej.
Dla wszystkich, którzy jeszcze nie zdążyli nabyć biedronkowej czapki i chcą wzbogacić swoją kolekcję orkiestrowych gadżetów, od poniedziałku (30.01) sieć wprowadziła specjalną promocję 2+2 GRATIS. Przy zakupie 4 produktów z logo WOŚP (w ramach jednej transakcji) z kartą Moja Biedronka klient otrzyma rabat o wartości dwóch najtańszych produktów. Promocja dotyczy zakupu czterech produktów lub ich wielokrotności i obowiązuje w dniach 30.01 – 04.02.

Dziękujemy wszystkim klientom za to, że tak hojnie wsparli 31. Finał WOŚP w trakcie codziennych zakupów w naszych sklepach oraz ponad 80 tysiącom naszych pracowników, którzy stworzyli największy sztab tegorocznej Orkiestry. Po raz kolejny wspólnie udowodniliśmy, że mimo trudnych czasów, wszyscy mamy ogromne serca do pomagania. Ale… to jeszcze nie koniec! W Biedronce dalej można wspierać tegoroczny finał WOŚP, kupując czapkę, która pomaga. Jest idealna na ferie zimowe i czekające nas pogorszenie pogody, a do tego cały przychód z jej sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie celu tegorocznego finału WOŚP, czyli walkę z sepsą.

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka

Zbiórki pieniężne na cel. 31. Finału WOŚP rozpoczęły się we wszystkich sklepach Biedronka już w grudniu ub. roku. Klienci mogli wspierać WOŚP w trakcie codziennych zakupów podczas transakcji w kasach samoobsługowych oraz liniowych. Możliwość przekazywania datków na kasach samoobsługowych było rozwiązaniem wprowadzonym od tego roku, aby ułatwić wsparcie celu zbiórki również klientom, którzy częściej decydują się na płatności bezgotówkowe. Od stycznia można było też wrzucać datki do zaprojektowanych specjalnie dla Biedronki puszek WOŚP, znajdujących się przy kasach.
Do 12 lutego, trwają też aukcje internetowe Biedronki na rzecz WOŚP. Na licytację trafiła profesjonalna sesja zdjęciowa dla psa lub kota zakończona publikacją zdjęcia na okładce kwartalnika "Pupilowe Sprawy" (licytuj tutaj) oraz zakupy z ekspertem Biedronki i voucherem o wartości 300 zł (licytuj tutaj).
dYIS9f80.jpeg

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka redukuje zużycie plastiku o ponad 1290 ton
02.03.2023
Społeczna odpowiedzialność
Podążaj za wyobraźnią i zdobądź 100 tys. zł od Biedronki dla debiutujących pisarzy
28.02.2023
Społeczna odpowiedzialność
Startuje program dla Kół Gospodyń Wiejskich
27.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO