6 900 000 złotych – to kwota, którą zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki na 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz kolejny została sponsorem głównym. Kwota, w skład której weszły dotacje od klientów oraz przychód ze sprzedaży biedronkowych czapek z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem, wesprze w tym roku walkę z sepsą. Co ważne, tę kwotę klienci mogą jeszcze zwiększyć, bo w dalszym ciągu w sprzedaży jest właśnie czapka, która pomaga. Dalej można wspierać WOŚP, licytując w trwających do 12.02 aukcjach Biedronki.
Dziękujemy wszystkim klientom za to, że tak hojnie wsparli 31. Finał WOŚP w trakcie codziennych zakupów w naszych sklepach oraz ponad 80 tysiącom naszych pracowników, którzy stworzyli największy sztab tegorocznej Orkiestry. Po raz kolejny wspólnie udowodniliśmy, że mimo trudnych czasów, wszyscy mamy ogromne serca do pomagania. Ale… to jeszcze nie koniec! W Biedronce dalej można wspierać tegoroczny finał WOŚP, kupując czapkę, która pomaga. Jest idealna na ferie zimowe i czekające nas pogorszenie pogody, a do tego cały przychód z jej sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie celu tegorocznego finału WOŚP, czyli walkę z sepsą.
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka
