strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Postaw kropkę nad i… w konkursie Biedronki
Społeczna odpowiedzialność

Postaw kropkę nad i… w konkursie Biedronki

29.03.2023

Najnowsza historia literatury zna przypadki genialnych pomysłów na powieści, które najpierw spisano na kawiarnianej serwetce, a następnie sprzedano w milionach egzemplarzy jako książkowe bestsellery. Niewiele potrzeba, by powtórzyć taki sukces. Sieć Biedronka przypomina, że jeszcze tylko tydzień mają debiutujący pisarze i pisarki, aby stawić czoła przeznaczeniu i zawalczyć o 100 tysięcy złotych tj. główną nagrodę w I etapie konkursu „Piórko 2023. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. 

Ponad tysiąc – tyle zgłoszeń otrzymali organizatorzy konkursu od 28 lutego. Być może znajduje się wśród nich zwycięski projekt, który oczaruje jury i rozkocha w sobie miliony polskich dzieci. Droga do sławy stoi otworem, wystarczy dać sobie szansę, a jest na to dosłownie ostatni dzwonek.
Termin nadsyłania prac mija 5 kwietnia 2023 r. o godzinie 23:59. Wtedy zostanie zakończone zbieranie prac tekstowych w pierwszym etapie konkursu (https://piorko.biedronka.pl/). Następnie opowieść wybrana przez Jury, będzie podstawą dla pracy ilustratorów w drugim etapie konkursu. Każdy autor może zgłosić maksymalnie trzy utwory, których długość mieści się w przedziale od 20 do 60 tys. znaków, a tekst musi być przystępny dla dzieci w wieku miedzy 4 a 10 lat. W konkursie mogą uczestniczyć pełnoletni, debiutujący autorzy, którzy chcą stworzyć wyjątkowe opowieści.

Strategie uczestników konkursu bywają różne – jedni, przelewają to, co im dusza podpowie już w pierwszych dniach, inni do ostatnich chwil cyzelują każde słowo i wciąż czują niedosyt poprawek. Jedno jest pewne – jeśli się nie zgłosisz, nie dasz szansy poznać Jurorom twojego talentu. Dlatego gorąco zachęcam do udziału, bo wygrana jest jeszcze cały czas na wyciągnięcie ręki.

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju w sieci Biedronka, członek jury „Piórka”

1440x720_piórko2023.jpg
W ramach konkursu Piórko powstało już osiem niezwykłych książek, które zostały sprzedane w ponad 500 tysiącach egzemplarzy. Autorzy i ilustratorzy otrzymali łącznie 1,6 mln zł od organizatora i fundatora nagrody - sieci Biedronka. Patronat nad konkursem objęli Rzecznik Praw Dziecka oraz media: Gazeta.pl, e-Dziecko, Książki. Magazyn do czytania, wysokieobcasy.pl oraz Radio TOK FM. Więcej informacji można znaleźć na piorko.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
1440x720_piórko2023.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Dada wspiera Mamy i Dzieci
31.05.2023
Społeczna odpowiedzialność
Zwycięski „Sernik z kamieniami” tylko w Biedronce
29.05.2023
Społeczna odpowiedzialność
Darmowe obiady dla seniorów od Fundacji Biedronki
23.05.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO