Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Postaw kropkę nad i… w konkursie Biedronki
Społeczna odpowiedzialność

Postaw kropkę nad i… w konkursie Biedronki

29.03.2023

Najnowsza historia literatury zna przypadki genialnych pomysłów na powieści, które najpierw spisano na kawiarnianej serwetce, a następnie sprzedano w milionach egzemplarzy jako książkowe bestsellery. Niewiele potrzeba, by powtórzyć taki sukces. Sieć Biedronka przypomina, że jeszcze tylko tydzień mają debiutujący pisarze i pisarki, aby stawić czoła przeznaczeniu i zawalczyć o 100 tysięcy złotych tj. główną nagrodę w I etapie konkursu „Piórko 2023. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. 

Ponad tysiąc – tyle zgłoszeń otrzymali organizatorzy konkursu od 28 lutego. Być może znajduje się wśród nich zwycięski projekt, który oczaruje jury i rozkocha w sobie miliony polskich dzieci. Droga do sławy stoi otworem, wystarczy dać sobie szansę, a jest na to dosłownie ostatni dzwonek.
Termin nadsyłania prac mija 5 kwietnia 2023 r. o godzinie 23:59. Wtedy zostanie zakończone zbieranie prac tekstowych w pierwszym etapie konkursu (https://piorko.biedronka.pl/). Następnie opowieść wybrana przez Jury, będzie podstawą dla pracy ilustratorów w drugim etapie konkursu. Każdy autor może zgłosić maksymalnie trzy utwory, których długość mieści się w przedziale od 20 do 60 tys. znaków, a tekst musi być przystępny dla dzieci w wieku miedzy 4 a 10 lat. W konkursie mogą uczestniczyć pełnoletni, debiutujący autorzy, którzy chcą stworzyć wyjątkowe opowieści.

Strategie uczestników konkursu bywają różne – jedni, przelewają to, co im dusza podpowie już w pierwszych dniach, inni do ostatnich chwil cyzelują każde słowo i wciąż czują niedosyt poprawek. Jedno jest pewne – jeśli się nie zgłosisz, nie dasz szansy poznać Jurorom twojego talentu. Dlatego gorąco zachęcam do udziału, bo wygrana jest jeszcze cały czas na wyciągnięcie ręki.

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju w sieci Biedronka, członek jury „Piórka”

1440x720_piórko2023.jpg
W ramach konkursu Piórko powstało już osiem niezwykłych książek, które zostały sprzedane w ponad 500 tysiącach egzemplarzy. Autorzy i ilustratorzy otrzymali łącznie 1,6 mln zł od organizatora i fundatora nagrody - sieci Biedronka. Patronat nad konkursem objęli Rzecznik Praw Dziecka oraz media: Gazeta.pl, e-Dziecko, Książki. Magazyn do czytania, wysokieobcasy.pl oraz Radio TOK FM. Więcej informacji można znaleźć na piorko.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
1440x720_piórko2023.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka inwestuje w zdrową przyszłość
26.05.2025
Społeczna odpowiedzialność
Alarmujący raport Fundacji Biedronki
23.05.2025
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka silna różnorodnością – codziennie
21.05.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO