Najnowsza historia literatury zna przypadki genialnych pomysłów na powieści, które najpierw spisano na kawiarnianej serwetce, a następnie sprzedano w milionach egzemplarzy jako książkowe bestsellery. Niewiele potrzeba, by powtórzyć taki sukces. Sieć Biedronka przypomina, że jeszcze tylko tydzień mają debiutujący pisarze i pisarki, aby stawić czoła przeznaczeniu i zawalczyć o 100 tysięcy złotych tj. główną nagrodę w I etapie konkursu „Piórko 2023. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”.
Strategie uczestników konkursu bywają różne – jedni, przelewają to, co im dusza podpowie już w pierwszych dniach, inni do ostatnich chwil cyzelują każde słowo i wciąż czują niedosyt poprawek. Jedno jest pewne – jeśli się nie zgłosisz, nie dasz szansy poznać Jurorom twojego talentu. Dlatego gorąco zachęcam do udziału, bo wygrana jest jeszcze cały czas na wyciągnięcie ręki.
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju w sieci Biedronka, członek jury „Piórka”
