Polska, Uzbekistan czy może Tajlandia? Kto zostanie mistrzem świata? Przekonamy się o tym już w najbliższy weekend tj. 12-13 sierpnia, ponieważ na stadion warszawskiej Legii powracają po 4-letniej, pandemicznej przerwie Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Biedronka po raz kolejny wspiera młodych piłkarzy i piłkarki w sportowej rywalizacji jako sponsor główny wydarzenia. Na zawody do Warszawy przyjedzie ponad 200 zawodników z całego świata.

Cieszymy się ogromnie z powrotu do kalendarza Mistrzostw Świata w starej formie, kiedy to dzieci z każdego zakątka globu mogą zjednoczyć się na murawie. Ta niepowtarzalna okazja pozwala młodym talentom z całego świata rywalizować, wyznaczając nowe granice sportowej pasji i wspólnego ducha fair-play. Jesteśmy dumni, że jako sponsor główny wspieramy te pełne emocji i radości zawody, które wielu dzieciakom w trudnej sytuacji nadają sens życia.
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju w sieci Biedronka
W dorosłej piłce nożnej funkcjonuje powiedzenie „W Europie nie ma już słabych drużyn”. Przenosząc to na realia naszych mistrzostw, można powiedzieć, że na mapie świata „Nadziei na Mundial" jest coraz mniej białych plam. Mimo niełatwych realiów nasza idea rośnie i harmonijnie się rozwija. Piłka nożna daje tym dzieciakom energię do rozwoju i radość, jakiej często nie miały w swoim życiu wiele.
– podkreśla prezes Stowarzyszenia - Sylwester Trześniewski
Wejście bramą B2 (Trybuna Wschodnia) od ul. Łazienkowskiej przy pomniku Kazimierza Deyny.
- 15:30 Początek Festiwalu Smaków Świata z food truckami
- 15:40 Mecz o III miejsce
- 16:00 Ceremonia otwarcia finału z występem Kamila Bednarka
- 16:20 Mecz finałowy
- 17:00 Koncert Kamila Bednarka
