Już od poniedziałku, 11 grudnia, klienci Biedronki ponownie będą mogli poczuć wspaniałą atmosferę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i wesprzeć cel najbliższej akcji – „Płuca po pandemii”. Biedronka, po raz kolejny jako sponsor główny Finału WOŚP, jako pierwsza sieć handlowa rozpoczyna zbiórkę funduszy w ponad 3500 placówek na terenie całego kraju.
Od wieków liczba trzy ma ogromne znaczenie: symbolizuje między innymi wzrost, harmonię, czy szczęście. A czy coś daje więcej szczęścia, niż pomaganie? Według nas nie, dlatego już po raz trzeci Biedronka została sponsorem głównym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wierzymy, że po raz kolejny uda się razem z naszymi klientami wyzwolić tę ogromną społeczną energię i pokazać, że mamy ogromne serca do pomagania.
Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju, szefowa Sztabu WOŚP w sieci Biedronka
Bardzo często ludzie pytają nas, czy złotówka przekazana Fundacji może później uczynić coś dobrego, a my niezmiennie mówimy, że tak. Każda złotówka to element urządzenia, które może ratować zdrowie i życie, w tym roku chodzi o urządzenia na oddziały pulmonologiczne. Ale wartość złotówki, to też np. ponad 7,5 miliona wklejek w książeczkach zdrowia dziecka, potwierdzających przeprowadzone badanie słuchu. Za 1 zł możemy wydrukować kilkadziesiąt takich wklejek, które są dowodem na świetne działanie naszego Programu Powszechnych Przesiewowych Badań Słuchu. Bardzo się cieszymy, że kolejny raz w sieci Biedronka pojawią się puszki i ultrakolorowe gadżety. Dziękujemy za wsparcie naszych działań!
Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji WOŚP