Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
6,5 miliona zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie 32. Finału WOŚP
Społeczna odpowiedzialność

6,5 miliona zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie 32. Finału WOŚP

05.02.2024

6,5 miliona złotych - to kwota, którą zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki na 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz kolejny została sponsorem głównym. Co oznacza, że do tej pory Biedronka i jej klienci na cele Finałów WOŚP przekazała 21 milionów złotych. Kwota, w skład której weszły donacje od klientów oraz przychód ze sprzedaży Biedronkowych czapek z czerwonym serduszkiem, wesprze w tym roku płuca po pandemii. Co ważne, tę kwotę klienci mogą jeszcze zwiększyć, bo w dalszym ciągu w sprzedaży jest właśnie czapka, która pomaga. Klienci dalej mogą wspierać tegoroczną zbiórkę WOŚP, licytując w trwających do 09.02 aukcjach Biedronki. 

Z kwoty prawie 6,5 miliona złotych przekazanej na rzecz Finału WOŚP większość środków pochodzi ze sprzedaży najnowszej kolekcji Biedronkowych czapek, dostępnych tylko w Biedronce. Podobnie, jak w ubiegłym roku sieć wprowadziła do oferty czapki, które pomagają, a cały przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem należnego podatku VAT, zostanie przekazany na cel. 32. Finału WOŚP. Kolorowe czapki, dostępne w kilku wariantach kolorystycznych dla dzieci i dorosłych od razu stały się widoczne na ulicach Polski. 

Dziękujemy wszystkim klientom za to, że tak hojnie wsparli 32. Finał WOŚP w trakcie codziennych zakupów w naszych sklepach. Cieszymy się, że wspólnie zagraliśmy tak głośno, a nasi klienci udowodnili, że tkwi w nich nieograniczony potencjał dobra. I nie byłoby tego sukcesu bez ponad 80 tysięcy naszych pracowników, którzy stworzyli największy sztab tegorocznej Orkiestry. Jesteśmy dumni, że mogliśmy po raz kolejny uczestniczyć w tym narodowym święcie pomagania jako Sponsor Główny, przekazując do tej pory do puszki WOŚP ponad 21 milionów złotych.

Agnieszka Koc, Dyrektorka Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju w sieci Biedronka

Fot. Agnieszka Kubilus

Fot. Agnieszka Kubilus

Jednak tegoroczna kwota 6,5 mln złotych wpisana na czeku przekazanym w tym roku Jurkowi Owsiakowi może się jeszcze zwiększyć, bo do 9 lutego, ciągle trwają aukcje internetowe Biedronki na rzecz WOŚP. Największa sieć handlowa w kraju oddała 4 unikatowe doświadczenia na aukcje charytatywne WOŚP, które z pewnością zainteresują fanów piłki nożnej,  rodziców, czy wielbicieli Tik Toka:
  • 2 bilety Gold na mecz Polska – Estonia, który rozegra się na PGE Narodowym w Warszawie. Zwycięzca licytacji będzie miał możliwość przeżycia na żywo meczu w loży VIP Gold, która nie tylko gwarantuje najlepsze miejsca na stadionie, ale także umożliwia korzystanie z cateringu oraz nielimitowanego Open Baru. Dodatkowo zwycięzca licytacji odbierze piłkę i koszulkę reprezentacji Polski, obie ozdobione autografami wszystkich zawodników (link do aukcji)
  • Udział w nagraniu wideo reklamowego o tematyce kulinarnej na Tik Toku, nawiązującego do jednej z międzynarodowych i limitowanych akcji kulinarnych. Wideo z udziałem zwycięzcy zostanie opublikowane na uwielbianym przez setki tysięcy użytkowników oficjalnym profilu Biedronki na Tik Toku (link do aukcji)
  • Profesjonalna sesja zdjęciowa dla rodziców i ich małej pociechy z marką Dada. Zwycięzca tej aukcji zyska możliwość stworzenia i uwiecznienia na ponadczasowych fotografiach wspólnych chwil pełnych radości oraz miłości dla swojej rodziny. Co więcej, zdjęcia z tej wyjątkowej sesji trafią na oficjalny profil instagramowy marki Dada  (link do aukcji)
  • Wyjątkowy zestaw wszystkich 9 książek wydanych dotychczas w ramach konkursu literackiego „Piórko”. Osoba, która je wylicytuje, będzie miała możliwość nie tylko zdobycia całej kolekcji książeczek dziecięcych, ale też przedpremierowego zrecenzowania nowej pozycji, która zostanie wydana w nadchodzącym roku w ramach 10. jubileuszowej edycji konkursu (link do aukcji). 
Mecz.jpgTik Tok.jpgDada.jpgPiórko.jpg
Zachęcamy do licytowania. 

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Smok, który przemówił i przyniósł 100 tys. zł nagrody od Biedronki za książkę dla dzieci
16.05.2025
Społeczna odpowiedzialność
30 lat zielonej misji Biedronki
22.04.2025
Społeczna odpowiedzialność
Logistyka od 30 lat napędza sukces Biedronki
16.04.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO