Biedronka, największy detalista handlowy w Polsce i Too Good To Go, firma wpływu społecznego ogłaszają osiągnięcie wspólnego kamienia milowego w przeciwdziałaniu marnowania żywności: uratowanie 1,5 mln Paczek Niespodzianek. Współpraca przynosi nie tylko korzyści środowiskowe, ale także realne oszczędności. Łącznie użytkownicy aplikacji oszczędzili na produktach sieci Biedronka ponad 38 mln złotych.
Współpraca z Too Good To Go to dla nas połączenie dwóch ważnych tematów: kompleksowego podejścia do problemu ograniczania marnowania żywności oraz wdrażania innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby naszych klientów. Dzięki naszej skali paczki Too Good To Go mają szansę docierać do klientów mieszkających w każdym zakątku Polski.
Arnold Zyśk, Dyrektor ds. Doskonalenia Pracy Sklepu w sieci Biedronka.

W Too Good To Go zmieniamy świat na lepsze, dzień po dniu, posiłek po posiłku. Dzięki współpracy z siecią Biedronka docieramy nawet do najmniejszych miejscowości w Polsce, a dzięki temu działamy efektywniej i jeszcze skuteczniej. To korzyść dla biznesu, dla środowiska ale także dla użytkowników, którzy stale zmniejszają skalę marnowanego jedzenia, odczuwając przy tym znaczącą korzyść finansową. Sięganie po Paczki Niespodzianki w ramach codziennych decyzji zakupowych ma znaczący wpływ na kształtowanie bardziej zrównoważonej przyszłości.
Anna Podkowińska-Tretyn, Country Director Too Good To Go w Polsce