Sieć Biedronka każdego dnia dba o to, by klienci mieli dostęp nie tylko do produktów w najniższych na rynku cenach, ale także cechujących się wysoką jakością. Od trzech dekad Biedronka nieustannie inwestuje w rozwój jakości produktów i standardów produkcji, współpracując z lokalnymi dostawcami oraz stosując nowoczesne technologie kontroli i monitoringu. Zaangażowanie sieci w troskę o bezpieczeństwo i jakość oferowanych produktów sprawia, że miliony Polaków codziennie wybierają Biedronkę jako sprawdzone źródło żywności dla swoich rodzin. Z okazji Światowego Dnia Jakości, który obchodzimy 14 listopada, sieć sklepów Biedronka podsumowuje swoje doświadczenia i zaangażowanie w realizację tego celu.
Oczekiwania klientów co do jakości produktów dostępnych w sklepach nieustannie ewoluują. Dlatego stale pracujemy nad udoskonalaniem naszych kryteriów bezpieczeństwa i jakości produktów oraz weryfikujemy ich zastosowanie w całym łańcuchu dostaw. Stawiamy zarówno na smak, jak i na zdrowie i dbamy o każdy etap produkcji – od wyboru surowców po prezentację gotowego produktu na półce. Dzięki ścisłej współpracy ze sprawdzonymi dostawcami możemy zaoferować produkty, które są nie tylko najwyższej jakości, lecz także bezpieczne.
Tomasz Grzegorczyk, dyrektor działu jakości produktów świeżych i bezpieczeństwa żywności
Wsparcie dla klientów o różnych potrzebach i preferencjach żywieniowych
Sklepy sieci Biedronka każdego dnia odwiedza ponad 5 milionów klientów. To ogromna odpowiedzialność i motywacja. Chcemy przyczyniać się do demokratyzowania żywności wysokiej jakości, tak aby cena nie stanowiła bariery. Polscy konsumenci są bardzo racjonalni i potrafią docenić wartość produktu. W czasach wysokiej inflacji sklep często wybierany jest z uwagi na ceny, jednak powtórny zakup produktu ma miejsce również z uwagi na jego jakość! Cieszymy się, że klienci darzą zaufaniem produkty marki własnej Biedronka, na co wskazują udziały rynkowe naszych marek, a wiele z nich jest liderem nr 1 na polskim rynku.
dr inż. Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka